Overstap Medailles - Deel 2
-
'' De managerpunten zijn vandaag definitief vervangen door de medailles, dus ik vermoed dat alleen de manager medailles vanaf je huidige competitie worden getoond bij de clubslots op je profiel. Uiteraard zie je daar ook je totale verdiende manager medailles staan. ''
Leuk, wat je hier aangeeft Eddie, maar daar klopt geen ene fluit van.
Je geeft aan dat dit vanaf je huidige competitie wordt getoond, maar als je naar m'n profiel kijkt en daar de medailles bekijkt klopt dit gewoon niet?Snap dat het voor jullie ook nieuw is, maar toch zou ik een antwoord willen wat gewoon klopt..
-
Hoi,
En wat klopt er niet aan dan? Bij je clubslot 1 op je profiel staat +4k medailles. Kijk ik bij je competitie op je clubslot 1 dan heb je +3839 medailles. Bij je clubslot 2 is dat -3k en bij je competitie is het -3164 medailles. Dat komt toch overeen? Alleen is het afgerond op een heel getal.
-
Als je kijkt naar prijzenkast;
Slot 1 - Arsenal - Medailles 72.765
Slot 2 - Fiorentina - Medailles 34.407Dit zijn niet de huidige competities waar ik nu in zit wat je eerder wel aangaf? Deze competitie zijn ook later begonnen dan de competities als ik in de prijzenkast kijk waar ik dus op 0 medailles zit?
-
serieus competitie waarin ik nu zit
na 16 wedstrijden met Chelsea doel 3, ik sta 1e heb 933 med
Man city doel 1 staat 2 en met 3374 med
daar zit nu toch echt geen logica in !! -
competitie volledig afgerond
leverkussen doel 3 , eindstand 3e + bekerzege +4053
Munchen doel 1 eindstand 5e beker eruit in 1/4 +4019
leg dat es uit ! -
@roswell14_nl `
Zit geen logica meer in, hadden nooit over moeten stappen..
-
En dat is dus wat ik bedoelde met dat die medailles worden getoond vanaf je huidige competitie. Jij praat over 5 maanden geleden.
-
serieus wat voor bullshit zijn die medailles ?
Ik speel met Chelsea doel 3 sta 1e en heb 1274 med
Manch City doel 1 staat 2 en 4318 med !!!!
Krankzinnig systeem !!
speel al 15jaar en werk nog gewoon mijn competities af en fini
wie heeft dit verzonnen ?????