Voorbereidingsdagen op Server Johan.
-
Even een vraagje ?. De mister100 Euro league (server Johan) heeft vanavond zijn laatste wedstrijd gespeeld. Morgenavond draait de competitie naar Engeland. Nu wil ik u vragen of de bug van geen voorbereidingsdagen op server Johan is opgelost of moet ik morgen na de simulatie hier een berichtje laten zodat jullie de instelling van de voorbereidingsdagen manueel zou kunnen doen . ? Bij voorbaat dank.
Mister100. -
Hoi,
Deze bug is opgelost en we hebben sindsdien geen nieuwe meldingen meer ontvangen. Mocht het morgenavond toch gebeuren dat er geen voorbereidingsdagen dagen zijn, dan mag je dat melden. Maar ik verwacht dat dit goed gaat.
-
@fc-eddie_nl
oke, bedankt alvast.
Mister100 -
Die bug is inderdaad opgelost.
Mijn andere competitie op Server Johan, Mister100 World league loopt morgen af en ik probeer een nieuwe competitie in te stellen, nl Braziliƫ en wil Sao Paulo nemen. Nu wil ik moderator tools openen maar hij die deze niet open, hij gaat telkens naar het opening scherm van de lopende competitie. Dus ik ken geen nieuwe competitie instellen. Kan u mij vertellen of dit een nieuwe bug is of wordt deze competie eer in hetzelfde land opgestart wanneer ik nu geen nieuwe kan instellen ?
Bij voorbaat dank.
Mister100 -
Als je de beschikking hebt over de OSM app, dan kan je daar de instellingen maken. Als dat niet lukt dan zullen we dit moeten melden bij Gamebasics. Maar dat kan je dan in je andere topic doorgeven. Aangezien het probleem met de voorbereidingsdagen niet meer speelt, zal ik dit topic sluiten.