Winners Cup te sterk
-
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een Winners Cup gespeeld heb, maar nu ik me gisteravond met Tottenham weer eens heb aangemeld heb zie ik dat de teamwaardes nu veel meer verschillen dan voorheen. Ik zit met een teamwaarde net onder miljoen bij teams die 1,85 miljoen en 550k waard zijn. Voorheen werden teams naar hun eigen kracht ingedeeld en kon ik dus geen teams treffen die bijna het dubbele (of bijna de helft) in teamwaarde waard zijn. Is deze indeling in Winners Cups bewust gewijzigd door GB?
Op deze manier ben ik vrij kansloos om de Winners Cup te winnen en ik weet niet of ik dit toernooi in het vervolg nog wil spelen als je zulke sterke teams (die veel coins gebruikt moeten hebben) kan treffen. Ik vond het juist een grote verbetering dat teams werden ingedeeld op hun eigen niveau, ook al moet je dan misschien een dag langer wachten voordat het toernooi start.
-
Er wordt geprobeerd om de teamwaardes van alle deelnemers zoveel mogelijk bij elkaar in de buurt te hebben, maar dat is niet altijd mogelijk. Dit is ook weer afhankelijk van de hoeveelheid inschrijvingen die er komen. Doordat men ook niet wil dat gebruikers lang moeten wachten voordat de Winners Cup begint, kan het dus gebeuren dat de teamwaardes wat meer uit elkaar liggen.
De teamwaarde alleen zegt natuurlijk ook niet alles en tactiek speelt ook een belangrijke rol. Je bent dus niet bij voorbaat al kansloos. Maar uiteindelijk zal je zelf moeten beslissen of je deze Winners Cup serieus neemt of niet.
-
@fc-eddie_nl Dus er is eigenlijk niets veranderd ten opzichte van afgelopen winter toen ik verschillende winners cups heb gespeeld? Deze keer heb ik gewoon pech dat de waardes ver uit elkaar liggen.
Of het moet zijn dat er nu minder managers inschrijven voor de winners cups en dat daardoor het niveauverschil groter is.
-
Er is inderdaad niets veranderd. In ieder geval veel succes