Moderatortools en meer
-
Probleem ruim 2 weken geleden gemeld. Ik moest met er niet druk om maken, want ik zou nog tijd genoeg hebben om mijn volgende competitie in te stellen. Ondertussen niets veranderd, de bug is er gewoon nog steeds.
Ik heb vervolgens via de app toch mijn competitie kunnen laten doorlopen, en hiervoor ook 160 BC betaald, nu stel ik echter vast dat mijn competitie toch niet meer doorloopt. Wat ik had ingesteld is gewoon verdwenen, samen met de BC die ik ervoor betaalde.
Wordt er daar nog gewerkt bij GB of is het ondertussen genieten geblazen op de kap van de managers die dit spel mede groot gemaakt hebben?
Los het op, en snel wat.
-
Hoi,
Ten eerste: Niet elke bug is even makkelijk op te lossen en daarnaast gaat Gamebasics niet sneller werken omdat jij dat zegt. Er zijn verschillende vacatures bij Gamebasics, dus ik zou zeggen: solliciteer op een van die vacatures en mocht je aangenomen worden dan kan je je nieuwe collega's laten zien hoe het sneller en effectiever kan.
Ten tweede hebben we de volgende info nodig:
- Om welk clubslot gaat dit
- Welke instellingen heb je gemaakt (land, team en eventuele geavanceerde instellingen die je hebt uitgezet)
- Screenshot van de moderator-tools die je nu te zien krijgt op de app
- Info over je telefoon en de app (merk + type toestel, versie besturingssysteem en versie OSM app)
-
- Slot 1
- Ik ging naar Vaduz uit Zwitserland, open competitie dus geen geavanceerde instellingen
- Screenshot volgt
- Apple iPhone 7, softwareversie 13.3, OSM-versie 4.8.8
-
![1_1625929598905_28283656-B4F5-4F66-80DB-EEC9759F8ED8.png](Uploaden van 100%) ![0_1625929598894_3430C81E-2DC9-4861-B230-BD1D0F5A3AEE.png](Uploaden van 100%)
-
Bij deze
-
Recentelijk hadden we een soortgelijk geval, maar dat kwam door een fout in de lokale data (wellicht naar aanleiding van een update voor de app). De instellingen waren correct doorgevoerd en de competitie ging als gebruikelijk door met de juiste instellingen.
Je kan dus proberen om onderstaande stappen uit te voeren. Wellicht dat dit het visuele probleem oplost.
- Force close app
- Switch NL to world
- Start App
- Force close app
- Switch world back to NL
- Start App
-
Geen reactie verder en het probleem met de moderator-tools op de webversie is inmiddels opgelost.