wereldwijde ranking
-
Hoi,
Waarom is bij sommige managers in hun profielsite wel een wereldwijde ranking weergegeven en bij andere managers niet?
Ik kan geen logica daarin vinden, gaarne een toelichting. -
Hoi,
Managers die minimaal een maand inactief zijn worden uit de ranking gehaald. Hierdoor staan bij deze managers dus geen ranking ingevuld. Nadat een inactieve manager weer OSM gaat spelen, kan het tot 24 uur duren voordat de ranking weer zichtbaar is.
-
Ik ben niet inactief maar zie bij mijn profiel geen ranking, net zo als bij meerdere managers die in mijn 4 competities actief zijn.
-
@fc-eddie_nl
Zie net dat in 2 van mijn competities er bij mijn managerprofiel wel een ranking staat en bij de andere 2 staat een streepje, hoe kan dat ???Kan dat te maken hebben bij welke server je competitie loopt? Hoe kan je trouwens zien op welke server je competitie draait?
-
@senior-22_nl Je ranking is op basis van je user profile, dus je 4 slots bij elkaar. Als ik naar je profiel ga, zie ik gewoon je ranking. Hierin lijkt niets geks te zitten.
Je server kan je zien door op de webversie in te loggen en dan per slot naar Community te gaan en daaronder de Simulatiestatus te selecteren. Hierop kom je in een scherm met de servers en hun status; de gearceerde balk met bijbehorende server is de server waarop je je bevindt.
-
Dank voor je reactie.
Heb net nog eens gekeken, het lijkt net of het elke keer weer anders is.
Nu zie ik alleen op mijn S1 managerslot een ranking, in de andere 3 managerslots staat een streepje.
Gisteren was mijn ranking dacht ik ook op mijn S4 managerslot zichtbaar, nu dus niet.De servers waarop ik speel heb ik gevonden, dank voor je hulp.
-