Ticket winners cup werkt niet!
-
Ticket winners cup werkt niet! Hij is al 7 dagen aan het zoeken achter leden??? Terwijl mijn vriend op dezelfde moment heeft ingeleverd en binnen een dag in een league zat… ik al 7 dagen niks. Dit kan toch niet? Mijn manager naam is Moeskroen Boy. Mijn 2 andere accounts hebben ook een winners cup ticket maar die blijft geblokkeerd tot wanneer mijn 1 ticket leden gevonden heeft. Dus ik heb maar 1 slot dat speelbaar is. Los dit snel op aub!
-
Hoi,
7 dagen is inderdaad wel erg lang voor de Winners Cup. Ik zal er een melding van maken, maar ik vrees dat je zal moeten wachten tot na het weekend.
-
@fc-eddie_nl ondertussen al bijna 10 dagen denk dat er een fout inzit. Hopelijk kunnen jullie dit oplossen want heb er veel boss coins ingestoken om met zo een goed team te kunnen deelnemen…
-
@fc-eddie_nl nog steeds aan het wachten voor in een winnerscup gegooid te worden. Nog steeds leden aant zoeken. Nu al meer dan 10 dagen
-
Ik heb last van hetzelfde probleem. Al ruim een week/anderhalve week aan het wachten tot de leden zijn verzameld.
-
-
@moeskroen-boy_nl @jobjanssen22_NL
Als het goed is moet het nu voor jullie opgelost zijn. Klopt dat?
-
Geen reactie verder, dus we gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Topic bij deze gesloten.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on