WIDM 2022!
-
@l-r-van-kessel_nl Dat waren ook mijn eerste verlies punten! Maar nu zit ik vol op Fresia! 100% dat zij de mol is!
-
@de-blauwfazant_nl ondertussen ben ik al mijn punten kwijt
-
@de-blauwfazant_nl Ik heb ook alles op Fresia. Begon wat achter te lopen
-
@afca6706_nl hahah ik liep ook aardig achter na veel punten verloren te hebben bij de uitval van Glen en daarna van Hila!
@daankaars_NL op wie ben jij al je punten verloren dan?
Bestaat er trouwens geen osm-poule in de WIDM-app?
Zo niet, dan heb ik er net even eentje aangemaakt: https://wieisdemol.page.link/Ur4Wd4jP9PyF4YsD6 -
@de-blauwfazant_nl Als je je Mol naam even doorstuurt nodig ik je direct uit in de poule
Door alle aanwijzingen ben ik laatst vol op Kim Lian gegaan en vond ik Sahil verdacht, op Sahil punten verloren.
Al vind ik die rooie ook nog steeds zwaar verdacht.
Fresia zie ik puur een wilde kandidaat in. -
@l-r-van-kessel_nl mijn naam in de app is "Mattheus".
Als Kim-Lian het is vreet ik echt mn schoenen op en kijk ik nooit meer de NL'se versie hiervan! het wordt gewoon zo duidelijk gemaakt door het programma dat Kim aan het mollen is... ze willen ons dat gewoon doen geloven.... Ik heb Fresia nu een paar keer zien liegen.... niet slecht hoor.. die kan een prima mol zijn... en brengt tot nu toe ook het minste geld in de pot! -
@de-blauwfazant_nl Haha als Kim Lian het is dan kan je mij opvegen. Precies wat jij zegt.
Ik had Frezia vanaf het begin al in het vizier, vooral omdat ze niet echt opvalt en ook ontzettend fanatiek is. Slimme zet voor een mol.
Ik ben punten kwijt geraakt op Welmoed en Hila. Ik denk vanaf het begin dat een dame de mol is dus ik had nog wat punten verspreid, maar het is nu alles of niks. Frezia moet het zijn.
-
Gooi mij ook maar in de pool! M'n naam is domiwidm
Ik zet m'n punten inmiddels vol op Fresia. Hoe ze steeds met Sahil samenwerkte, in de wetenschap dat die toch elke opdracht verkloot zodat zij de schuld niet krijgt, best slim
-
@de-blauwfazant_nl @DominicM_NL jullie heb ik beiden toegevoegd.
-
@dominicm_nl Jij hebt gewacht totdat je wist dat je zeker bovenaan zou staan
-
Gaan jullie de Vlaamse versie ook nog volgen die op 20 maart begint?
-
@de-blauwfazant_nl Die volg ik normaliter nooit, wordt dit uitgezonden op de BRT/EEN of Canvas?
In Belgie is het ieder jaar met 'onbekende' Vlamingen als ik het goed heb? -
@l-r-van-kessel_nl het is te volgen via https://www.goplay.be/de-mol. Het klopt dat het met onbekende Vlamingen gedaan wordt, maar geef toe, hoeveel kende je er dit jaar van de "bekende" Nederlanders haha!
Maar trust me, de Vlaamse versie is echt 100x beter dan de NL'se!! Ik heb zo hard genoten vorig jaar, dat geloof je gewoon niet Mocht je de tijd hebben en het is nog mogelijk, dan zou ik zeker afgelopen seizoen even terugkijken! -
@de-blauwfazant_nl Persoonlijk heeft het ook mijn voorkeur dat het met onbekende Nederlanders/Vlamingen is.
Zodra een programma een BN'er editie krijgt is naar mijn mening een groot deel van de lol eraf. Al moet ik zeggen dat het aantal onbekendere Nederlanders in voorgaande jaren een stuk groter was dan nu. Kim Lian, Everon, Fresia, Thomas, Glenn Faria en Sanil vrij 'bekend' zijn.
Het is juist een nadeel met deze BN'ers omdat er al een bepaald beeld bestaat over de kandidaten. Iets wat met onbekende deelnemers zich pas invult tijdens het verloop van het spel.Terugkijken ga ik sowieso niet doen, dan krijg ik een overkill. Net als BN'ers vind ik niet dat dit soort reeksen te vaak op tv moeten zijn. Omdat dan de lol er van af gaat.
-
Uiteindelijk bleek Everon Jackson (Bing van GTST) de Mol te zijn!
Ik heb geen moment op hem gezeten, bijna niemand die ik persoonlijk kon overigens. De winnaar van de app is uiteindelijk de winnaar geworden door de testvragen het best te beantwoorden en in het verleden ooit wat punten in te zetten op Everon.
Tot over 9 maanden wanneer het nieuwe seizoen van start gaat.
-