• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

-3000 medaille punten voor hoger te eindigen dan mijn doelstelling

Hulp
    3
    4
    177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • moeskroen boy_NL
      moeskroen boy_NL Dutch Users last edited by

Ik ben in de vip league 7e geeindigd terwijl mijn doelstelling 8e was. Nu krijg -3000 punten hiervoor. Hoe kan dit vraag ik mij af? Ik heb net ook een vip league gewonnen en ik moest voor mijn doelstelling ze ook winnen en dan krijg ik 5349 punten…

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @moeskroen boy_NL last edited by

@moeskroen-boy_nl

Hoi,

Was dit je seizoensbonus of gewoon het totaal aantal medailles dat je over het gehele seizoen hebt behaald (of in dit geval hebt verloren)? Als het dat laatste is dan kan dat gewoon. De medailles worden per wedstrijd berekend en bij een verlies raak je meer medailles kwijt dan dat je er bij een overwinning bij krijgt. Dus ondanks dat je 1 plek boven je DS eindigt, kan je alsnog in de min komen qua medailles.

Indien het puur over de seizoensbonus gaat, dan gaat er denk ik iets fout, want die is volgens mij altijd in de plus. In dat geval mag je het melden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief een screenshot van pop-up met de seizoensbonus. Het template vind je in onderstaande link.

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen

MikevanderHilst_NL moeskroen boy_NL 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • MikevanderHilst_NL
          MikevanderHilst_NL Dutch Users @FC Eddie_NL last edited by

Medailles hebben weinig te maken met je prestatie/doelstelling. Het is een elo rating tussen jou en je tegenstanders. Als er veel lage medailles inzaten en je hebt wat punten laten liggen dan kan dit gebeuren. De min zal nog groter worden in zo een geval als je level 10 bent.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • moeskroen boy_NL
            moeskroen boy_NL Dutch Users @FC Eddie_NL last edited by

@fc-eddie_nl

Dankuwel voor de uitleg! eddie omtrent het probleem over de winners cup is het nu wel opgelost maar ik ben nu wel met mijn 2e slot mijn winners cup ticket verloren met Cadiz omdat het door jullie bug te lang duurde. Kan dit op 1 of andere manier gecompenseerd worden? Heb daar 40 dagen over gdn om dat winners cup te verdienen…

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1 / 1
            • First post
              Last post