Foutmelding bij opstarten app, iphone 13 pro ios 15.3.1
-
Hey, ik heb sinds ik de app geinstalleerd heb direct last gekregen van een foutmelding in de app. Wanneer de app opstart komt het volgende in beeld: “sorry er is iets verkeerd gegaan hier”, en daarna “oeps er is iets mis gegaan bij het opstarten van osm, kom alstublieft later terug”. Dit speelt al zo’n anderhalf week, laatste update heeft helaas ook niet gewerkt. En ik heb de app ook meerdere malen opnieuw geinstalleerd.
Hopelijk is er snel een oplossing, momenteel lukt t nog wel via de webbrowser in de telefoon, maar t is natuurlijk wel vervelend.
Groeten
Bora
-
Hoi,
Dat is inderdaad vervelend. Het zou kunnen dat er corrupte data aanwezig is die ervoor zorgt dat je de foutmelding krijgt. Deze worden niet verwijderd met het simpelweg verwijderen van de OSM app. Zou je dus onderstaande stappen willen proberen?
- Verwijder alle app-data
- Verwijder de OSM app
- Herstart de telefoon
- Installeer de OSM app weer opnieuw
Hopelijk dat dit het probleem wel weet te verhelpen. Zo niet, laat het ons dan weten.
-
Hey,
Ik heb de stappen allemaal gevolgd, maar helaas geeft het alsnog dezelfde foutmelding!
Mvg,
Bora
-
Dankjewel voor het doorgeven. Ik zal hier een melding van maken bij Gamebasics. Hopelijk dat zij de oorzaak kunnen vinden.
-
Bedankt!