200 wins. Wanneer
-
Probleem1. Kan winkel niet openen de hele dag al op de app. Staat. Fout probeer het later opnieuw. Via internet werkt de winkel wel.
Probleem2. Real had gewonne. Ik had real pack gekocht. Geen 200 bosscoins gehad?. Wnnr krijg je die?
-
Hoi,
Het kan een aantal dagen duren voordat deze extra Bosscoins aan je account worden toegevoegd. Gamebasics zal eerst alle deelnemers die voor Real Madrid hebben gekozen moeten verifiëren. Mocht het vandaag nog niet gebeurd zijn, dan zullen deze in de loop van volgende week worden toegevoegd.
Kan de Bosscoin store inmiddels wel weer geopend worden op de app? Zo niet, probeer dan even de onderstaande stappen. Zorg er wel voor dat je een mogelijkheid hebt om weer op je account in te loggen voordat je de app verwijderd.
- Verwijder alle app-data
- Verwijder de OSM-app
- Herstart je telefoon
- Installeer de OSM-app weer opnieuw
Mocht het daarna nog steeds niets werken, dan mag het bugtemplate zo volledig mogelijk ingevuld worden. Het template vind je in onderstaand topic:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen
-
@fc-eddie_nl
De winkelstore was na zn 9 uur gefix. Dat werkt weer gelukkig op de app.
Okay dan w8 ik rustig af totdat ik die real wins krijgt
-
Aangezien er verder geen reactie meer is gekomen over de Bosscoins, ga ik er vanuit dat deze inmiddels zijn toegevoegd. Topic bij deze gesloten.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on