Clubnamen
-
Beste mede-spelers
Bij sommige competitie’s bijvoorbeeld Duitsland of Griekenland zijn alle clubs volledig beschreven zoals:
FC Koln etc of AEK Athene etc
Maar Spanje en Italië weer niet, sommige clubs dan weer wel, waarom is dit ? Of wordt dit ooit nog is veranderd? Lijkt mij leuk als de Spaanse eerste divisie zijn clubs volledig worden beschreven
CD Lugo ipv alleen Lugo
Malaga CF ipv alleen MalagaZijn hier updates over bekend ?
-
Beste mede-spelers
Bij sommige competitie’s bijvoorbeeld Duitsland of Griekenland zijn alle clubs volledig beschreven zoals:
FC Koln etc of AEK Athene etc
Maar Spanje en Italië weer niet, sommige clubs dan weer wel, waarom is dit ? Of wordt dit ooit nog is veranderd? Lijkt mij leuk als de Spaanse eerste divisie zijn clubs volledig worden beschreven
CD Lugo ipv alleen Lugo
Malaga CF ipv alleen MalagaZijn hier updates over bekend ?
@willem-kick-martens_nl Hallo, waarschijnlijk heeft dit te maken met enkele rechten die men niet verkregen heeft van de clubs zelf. Ik zal dit even navragen.
-
@willem-kick-martens_nl Hallo, waarschijnlijk heeft dit te maken met enkele rechten die men niet verkregen heeft van de clubs zelf. Ik zal dit even navragen.
Is goed als je zou willen
-
Is goed als je zou willen
@willem-kick-martens_nl Ik heb navraag gedaan.
De reden waarom enkele clubnamen anders zijn komt doordat miniclip de rechten van deze club niet gekregen heeft om de originele clubnamen te gebruiken.
-
@willem-kick-martens_nl Ik heb navraag gedaan.
De reden waarom enkele clubnamen anders zijn komt doordat miniclip de rechten van deze club niet gekregen heeft om de originele clubnamen te gebruiken.
Ah oké jammer! Mag hopen dat dit snel komt
-
@wooper_NL Dank je Matthieu
Aangezien dit verder wel duidelijk is kan dit topic worden gesloten.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on