Johan server shut down?
-
Ik heb 2 weken problemen met het vinden van nieuwe competities om in te spelen. Als ik standaard view toggle om alle actieve competities te zien dan krijg ik een error message. Nu zag ik in de simulatie status dat in de Johan server (de server waar ik in zit) nog maar 700 actieve leagues zijn. (zie afbeelding)
Wordt deze server stil gelegd? En is het mogelijk om mijn account te verplaatsen naar een andere server, waar nog wel nieuwe competities worden begonnen?Als iemand hier meer van af weet, of hetzelfde probleem heeft hoor ik het graag.
-
De meeste 'oeps er is iets verkeerds gegaan'-foutmeldingen kunnen simpelweg verholpen worden door de pagina te verversen of eventueel de cookies en cache van de browser te verwijderen. Indien je een andere foutmelding krijgt, dan graag het bugtemplate zo volledig mogelijk invullen, inclusief screenshots en een zo duidelijk mogelijke beschrijving van het probleem.
Wat betreft het geringe aantal competities op server Johan, zal komen omdat er minder managers op deze server zitten. Op welke server je zit is afhankelijk van een aantal criteria.
-
@fc-eddie_nl
Refreshen, cookies verwijderen en het gebruiken van een andere browser verhelpt niet de 'oeps er is iets verkeerds gegaan'-foutmeldingen.
Zou je een linkje kunnen sturen/uitleggen hoe ik het bugtemplate kan invullen? Ik help graag om dit probleem te verhelpen.
Is het daarnaast mogelijk om van server te switchen, zodat ik meer leagues kan vinden en leagues met meer managers erin?
Alvast bedankt voor je hulp. -
Excuus, was vergeten de link mee te geven. Het bugtemplate vind je hier: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen
Helaas is het niet mogelijk om van server te veranderen. Doordat dit nu op basis van die criteria gaat, wordt je automatisch op een server geplaatst.
-
Geen reactie verder, dus hopelijk zijn de problemen inmiddels opgelost. Zo niet, dan mag er een nieuw topic geopend worden.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on