Updates
-
Vraag me af welke idioot die updates van de competities doet?
Esposito zit nu bij Anderlecht. Vanheusden naar AZ en de grootste misser: waar is Ibrahimovic bij AC Milan?
Groetjes.
-
En waarom hebben Milan & Juve DS2? Beetje belachelijk en zeker in de zin van Milan. Vorig jaar kampioen gespeeld... Moet echt alles dan klakkeloos van OFM gekopieerd worden? Triestig niveau noem ik dat.
-
@furrax_nl
Ben je weer ongesteld Sjannepannetje?
Updates gebeuren nu op regelmatige basis, maar het kan natuurlijk dat een speler pas net getransfereerd is terwijl er al een update geweest is. Dan worden die spelers weer in een volgende update meegenomen.
Doelstellingen gaan op basis van de totale teamwaarde. Milan en Juventus hebben een veel lagere teamwaarde dan Inter, dus vandaar ook een andere doelstelling.
-
@fc-eddie_nl Sinds wanneer krijgen teams met lagere teamwaarde ook een lagere DS?
Kan ik begrijpen maar Zlatan vergeten is een regelrechte ramp!
Ik ben altijd ongesteld.
-
@fc-eddie_nl said in Updates:
@furrax_nl
Updates gebeuren nu op regelmatige basis, maar het kan natuurlijk dat een speler pas net getransfereerd is terwijl er al een update geweest is. Dan worden die spelers weer in een volgende update meegenomen.
Doelstellingen gaan op basis van de totale teamwaarde. Milan en Juventus hebben een veel lagere teamwaarde dan Inter, dus vandaar ook een andere doelstelling.
Er staat bij de Serie A laatste update 7-7-2022..... en Zlatan zit al bij AC Milan sinds 2020 alweer... Dit is gewoon afgang
-
@furrax_nl
Haha idd, zoals mijn vorige topic Telstar doelstelling 3. Denk dat degene die de updates doet van hockey houdt..
-
@alfonzso_nl192 said in Updates:
@fc-eddie_nl said in Updates:
@furrax_nl
Er staat bij de Serie A laatste update 7-7-2022..... en Zlatan zit al bij AC Milan sinds 2020 alweer... Dit is gewoon afgang
Volgens de website transfermarkt.nl zit Zlatan op dit moment niet bij de selectie van AC Milan. Als ik dan even verder kijk dan kom ik dit artikel van Voetbal International tegen. https://www.vi.nl/nieuws/knieoperatie-blaast-discussie-over-einde-carriere-zlatan-nieuw-leven-in
Daarin staat dat afgelopen seizen zijn contract is afgelopen en hij een flink aantal maanden geblesseerd aan de kant staat. Hij zal dus nog geen nieuw contract bij AC Milan getekend hebben. Dus dan is het vrij logisch dat hij op dit moment niet in de selectie van AC Milan op OSM zit. Heeft dus niets met een afgang te maken. Maar misschien had je eerst zelf even research moeten doen en dan had je jezelf een afgang bespaard
Bovenstaande geldt dus ook voor onze Sjannie @Furrax_NL
-
@fc-eddie_nl Normaal gezien zou die al verlengd hebben.
-
@furrax_nl said in Updates:
@fc-eddie_nl Normaal gezien zou die al verlengd hebben.
Er wordt inderdaad over gesproken dat Zlatan een nieuw contract getekend heeft, maar dat is in ieder geval nog niet wereldkundig gemaakt door AC Milan zelf, vermoed ik. Dus op dit moment heeft hij officieel nog geen contract bij de club en zit dus ook nog niet bij de selectie.
https://footballtoday.com/2022/07/05/zlatan-ibrahimovic-set-to-sign-new-contract-with-ac-milan/
-
Maar goed, volgens mij is dit voor de rest wel duidelijk Topic zal bij deze gesloten worden.
-