Scout doet niet wat ik wil. {Help}
-
Geachte,
Ik ben manager Daley Blind_6 en ik heb een probleem met de scout.. Ik wil een bepaalde CV scouten maar wat ik ook doe ik krijg niet het persoon die ik wil en ik vul de informatie in van het leagueoverzicht in en dan kies ik voor Jong Ajax want ik wil Gooijer hij is CV 17 jaar ver 50 en Nederlands dat vul ik in en dan krijg je meestal na 2x wel de speler maar ik krijg Gooijer nu niet. Kunnen jullie mij helpen?
-
Hoi,
Je kunt niet specifiek op een bepaalde speler scouten. Uiteraard kun je wel de criteria invullen, maar als er meerdere spelers in die betreffende criteria vallen, dan kan de scout dus uit meerdere opties kiezen. In het geval van Gooijer zijn er nog diverse ander spelers in de Keuken Kampioen Divisie die ook in diezelfde leeftijdscategorie, positie en rating-range vallen. Indien je echt Gooijer wilt hebben, dan zul je of geluk moeten hebben dat deze bij de eerste zoektocht meteen wordt gevonden door de scout of je zal de scout meerdere zoektochten moeten laten maken.
-
@fc-eddie_nl Nou ik krijg gooijer echt niet.. ik krijg soms ook andere mensen buiten mijn zoektocht.. en ik kan blijven zoeken maar gooijer krijg ik niet. Dus of er klopt iets niet of de scout mag mij niet..
-
Je zal het dan moeten blijven proberen. Nagenoeg elke club in de Keuken Kampioen Divisie heeft wel een paar centrale verdedigers die onder die criteria vallen. Er is in ieder geval niets mis met de scout.
-