Buitenkans > error > transferlijst onbereikbaar
-
Goedenavond OSM mods,
Via het klokje krijg ik te zien dat er een buitenkans aanwezig is. Wanneer ik erop klik of via transferlijst knop, de transferlijst wil bezichtigen... Krijg ik een error te zien
Dit is heel storend, want ik kan nu niks meer kopen, al helemaal niet de buitenkans!
Kan dit AUB ZSM opgelost worden, wil de buitenkans wel binnen hengelen!
MVG,
E56XX040N -
Transferlijst is sporadisch zichtbaar, maar de buitenkans is een error/bug
-
@e56xx040n_nl vorens je een bug wilt gaan melden vragen wij je het volgende te doen:
Kijk of er nog geen melding is gemaakt van de bug die jij wilt gaan melden en/of dat deze bij de bekende Bugs/Problemen staat.
Verwijder allereerst jouw cookies en offline internet bestanden. Vaak is dit al de oplossing van het probleem.
Maak een screenshot van jouw probleem zodat het voor ons duidelijker is wat jouw probleem is en dat er direct bewijs is wanneer nodig.
Geef jouw topic een duidelijke en korte titel van waar de bug over gaat.
Verduidelijking over op welk apparaat je OSM gebruikt graag ook vermelden in de topictitel.
[iP]: » iPhone
[AN]: » Android
[FB]: » Facebook
[Mob]: » Mobile
[PC]: » WebZorg dat je van Java/Flash en dergelijke de laatste update hebt
Probeer het eens in verschillende browsers.
Het uitvoeren van deze stappen zorgt er niet alleen voor dat je probleem soms al opgelost wordt, maar ook dat wij jou sneller kunnen helpen.
Hoe meld ik een bug?
Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!Managernaam:
Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4)
Datum en Tijd van het optreden van de bug:
Team:
Competitienummer:*
Server:**
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser:***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel:
OS (besturingssysteem) Versie:
OSM App Versie:*Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
**De server waarop je speelt kan je vinden via Community Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt. -
Aangezien er al heel wat uren tussen de openingspost en de mijne, is deze buitenkans al weer verdwenen. Mocht de foutmelding niet weggegaan zijn en het nog een keer voorkomen, dan kan je het beste even proberen om de cookies en cache van de browser te verwijderen of het eventueel via een ander apparaat te proberen.
Lukt het dan nog niet, dan mag bovenstaand template ingevuld worden zodat we dit in ieder geval kunnen doorgeven. Hopelijk dat een eventueel probleem dan gevonden zou kunnen worden.
Voor nu sluit ik dit topic.
-