App melding: Maximum prijs wordt overschreden
-
Sinds de nieuwe update bij de app krijg ik voortdurend de volgende melding
Ik schuif standaard het balkje volledig naar rechts wat voorheen automatisch de 2,5x waarde was. Echter blijkt het tegenwoordig over de 2.5x de waarde te zijn? (wat betekend dat je je balkje een klein beetje moet terugschuiven wat niet makkelijk gaat omdat je niets in kan vullen en dat balkje ansich zeer gevoelig is)
Crewgenoten ervaren hetzelfde probleem.
-
Hoi,
Krijg je deze melding bij elke speler die je op de transferlijst probeert te zetten of slechts bij een enkele speler?
-
Ha die fc eddie!
Ik krijg deze melding bij vrijwel elke speler die ik op de markt wil zetten dus het is iets structureels ipv een enkele gebeurtenisLaat maar weten als er meer informatie benodigd is
-
Oké, thanks. Is dit op de iOS app, Android app of komt het bij beide platformen voor?
-
Persoonlijk ervaar ik het probleem met Android
Geen idee hoe het met Ios zit -
Zou je willen vragen aan je crewgenoten op welk platform zij spelen? Voor de ontwikkelaars is het handig om te weten of dit probleem specifiek op Android is of op beide platformen voorkomt.
-
Wij gebruiken hier allemaal android waar het probleem ervaren wordt
-
@frituurpannekes_nl ik heb IOS en heb er geen last van denk dat alleen andrioders er last van hebben
-
@fc-eddie_nl Ik heb de mensen gevraagd (5 man) die er last van hebben op wat ze spelen en allemaal spelen ze op een android.
heb nog niemand met Ios die dit probleem heeft ervaren.
Denk geef het even door misschien kunnen jullie hier wat mee. -
@frituurpannekes_nl @niekpro2005_60_NL @Dave-Jansen_NL
Dank jullie wel voor de info
. Dan ga ik er vanuit dat dit probleem inderdaad alleen op Android speelt. Ik zal dit doorgeven aan Gamebasics.
-
Het is een probleem met afrondingen.
De engine gebruikt bedragen tot na de komma maar in-game worden deze bedragen afgerond.Als je deze foutmelding krijgt, dan het balkje 1 tikje naar links schuiven.
Bijvoorbeeld: 13,4 naar 13,3 brengen, dan krijg je de foutmelding niet meer. -
Als het goed is moet dit probleem verholpen zijn in de nieuwe versie van de Android-app. Wanneer deze versie beschikbaar komt, is niet bekend.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on