Scorebord
-
Werkt het scorebord niet meer? Eergisteren deed het nog, gisteren niet meer...
-
Hoi,
Bij mij weten werkt Match Experience gewoon. Was er gisteravond misschien een bekerronde en ben je zelf al uitgeschakeld? Of misschien speel je in een competitie met oneven teams en had je daardoor een 'rustdag'?
-
@fc-eddie_nl
Nee. Geen van beide. Hij doet het nog steeds niet trouwens.
Ik weet ook niet wat 'Match Experience' is. Ik ga gewoon naar Scorebord, waarna de wedstrijd gewoon afgedraaid wordt. Dus niet met alle gemiste kansen, alleen de minuten en de score. -
Match Experience is datgene wat normaal gesproken wordt afgedraaid als je voor de eerste keer inlogt nadat je wedstrijd is gespeeld. Dat begint in de studio en daarna kun je de wedstrijd bekijken met het scoreverloop en de kansen etc.. Na afloop van de wedstrijd krijg je dan wat tips mee. Daarna kun je naar de hompage gaan (en de medailleoogst bekijken) of de wedstrijdstatistieken bekijken.
Als je dit bedoelt en je krijgt het niet volledig te zien maar alleen de studio en vervolgens de tips, dan zal Match Experience uitstaan. Dit kun je in de app weer aanzetten door op de homepage op het tandwieltje te tikken en Match Experience aan te zetten. De knop wordt dan groen.
Als je iets anders bedoelt dan zal je het wat beter moeten uitleggen, want dan begrijp ik niet waar je op doelt.
-
@fc-eddie_nl
Ik gebruik het scorebord van onlinesoccer.nl, simpelweg omdat ik die prettiger vind. Je vindt hem door om OSM wiki te zoeken op scorebord en dan onderaan op de link te klikken. Maar, zoals gezegd, die doet het ineens niet meer. Dan krijg je dan alleen de doelpunten te zien en de rest (gemiste kansen, gele kaarten enz.) laat hij weg. Als ik op mijn computer inlog krijg ik direct de uitslag te zien, 'gewonnen of verloren (uitslag) van manager ...' Vind ik jammer. Zo'n scorebord is dan toch leuker. Die 'Match Experience' zie ik nooit als ik de computer gebruik. Wel in de app, maar die sla ik altijd over. Scorebord is leuker -
Waarschijnlijk omdat dat heel erg oud is en niet meer bestaat. Het oude scorebord is vervangen door Match Experience. Geen idee hoe dat werkt, maar als het niet meer functioneert zoals eerst, dan valt daar niets aan te doen. Daar wordt logischerwijs geen ondersteuning meer aangegeven.
Nagenoeg alles wat op OSM Wiki staat is van OSM 2.0 of nog eerder. Inmiddels hebben we al jaren OSM 3.0.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on