[iPhone] Foutmelding bij openen app
-
Beste,
Al enkele dagen probeer ik in te loggen op de OSM-app op mijn iPhone en krijg daarbij telkens dezelfde foutmelding.
Vóór de melding sta ik de advertenties toe en laat tevens tracking toe. Vervolgens doemt de foutmelding op. Inmiddels heb ik de app herhaaldelijk verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit biedt geen oplossing. Onderstaand heb ik een screenshot bijgevoegd.
Hoe kan dit opgelost worden?
-
Hoi,
Zeer vervelend dat je deze melding steeds krijgt. Zou je nog de onderstaande informatie willen doorgeven? Dan kunnen we hier een melding van maken.
- Welk type iPhone heb je?
- Wat is de versie van het besturingssysteem dat je gebruikt?
- Wat is de versie van de OSM app die je gebruikt?
- Via welke manier log je in op je account? (Apple Gamecenter ID, Facebook of gebuikersnaam + wachtwoord)
-
@FC-Eddie_NL said in [iPhone] Foutmelding bij openen app:
Hoi,
Zeer vervelend dat je deze melding steeds krijgt. Zou je nog de onderstaande informatie willen doorgeven? Dan kunnen we hier een melding van maken.
- Welk type iPhone heb je?
- Wat is de versie van het besturingssysteem dat je gebruikt?
- Wat is de versie van de OSM app die je gebruikt?
- Via welke manier log je in op je account? (Apple Gamecenter ID, Facebook of gebuikersnaam + wachtwoord)
Het gaat om een iPhone Xr met softwareversie 15.6.1. Inmiddels heb ik de laatste versie van de OSM-app (4.11.9) geïnstalleerd. Tot het inlogscherm kom ik helaas niet. Deze foutmelding doemt namelijk op voor ik de mogelijkheid tot inloggen krijg.
-
Dank je wel voor de info. Ik heb je melding doorgegeven aan de ontwikkelaars. Hopelijk kunnen zij de oorzaak van je probleem vinden.
-
Ik heb inmiddels een terugkoppeling gehad. Alhoewel de foutmelding het niet duidelijk aangeeft, betreft het hier een fout met een geforceerde update van de iOS app. Dit kan je verhelpen door naar de app store te gaan, te zoeken naar OSM en vervolgens de app te updaten.
-
Ik heb inmiddels een terugkoppeling gehad. Alhoewel de foutmelding het niet duidelijk aangeeft, betreft het hier een fout met een geforceerde update van de iOS app. Dit kan je verhelpen door naar de app store te gaan, te zoeken naar OSM en vervolgens de app te updaten.
Bedankt voor je reactie, @FC-Eddie_NL!
Ben meteen gaan kijken in de App Store. Er valt echter niets te updaten. Het is namelijk de laatste versie van de OSM-app. Zodra ik de pagina van de app in de App Store open, heb ik vanuit daar geen enkele mogelijkheid om verder te updaten. Of ik moet iets over het hoofd zien...
-
Inmiddels weer een nieuwe terugkoppeling gehad. Zou je de onderstaande stappen willen uitvoeren?
- Ga naar de instellingen van je telefoon en vervolgens naar de instellingen van de OSM app en laat de app geforceerd stoppen
- Switch de server van de NL-server naar de World-server (via diezelfde instellingen)
- Open de app en laat deze opnieuw geforceerd stoppen
- Wissel nu weer de server naar de NL-server
Hopelijk dat deze handelingen ervoor zorgen dat je probleem opgelost is.
-
Inmiddels weer een nieuwe terugkoppeling gehad. Zou je de onderstaande stappen willen uitvoeren?
- Ga naar de instellingen van je telefoon en vervolgens naar de instellingen van de OSM app en laat de app geforceerd stoppen
- Switch de server van de NL-server naar de World-server (via diezelfde instellingen)
- Open de app en laat deze opnieuw geforceerd stoppen
- Wissel nu weer de server naar de NL-server
Hopelijk dat deze handelingen ervoor zorgen dat je probleem opgelost is.
Goed nieuws, het probleem is opgelost. Inmiddels ben ik ingelogd in de OSM-app. Bedankt voor de hulp, @FC-Eddie_NL!
-
-