ik kan vrienden niet inviten
-
Hallo,
Ik heb met werk een competitie gestart maar ik kan niemand uitnodigen voor deze competitie. Als we elkaar handmatig willen toevoegen dan staat er dat de manager namen niet worden gevonden, en de links die we naar elkaar sturen om toe te voegen kloppen ook niet??? -
Hoi,
Het zou kunnen zijn dat je vrienden op de internationale versie van OSM spelen. Er bestaan namelijk twee versies van OSM: de Nederlandse versie en een internationale versie. Beide versies staan los van elkaar en werken niet met elkaar samen. Indien je vrienden dus links hebben die op .com eindigen in plaats van .nl, dan zullen zij een account moeten aanmaken op de Nederlandse versie.
Nederlandse versie: www.onlinesoccermanager.nl
Internationale versie: https://en.onlinesoccermanager.com/ -
@FC-Eddie_NL Staat dat ook niet ergens aangegeven? ik heb nu 400 bosscoins uitgegeven aan een competitie waar ik niks aan heb..... we hebben het ook nog via de crew geprobeerd dus een nieuwe crew moeten aanmaken wat ook weer bosscoins kost........
-
@woutaart_3_NL Ze kunnen gewoon een nederlands account aanmaken, en jouw competitie joinen. kwestie van 5 minuten werk.
En bij het aanmaken van een account staat het aangegeven, of het nl of world is. -
Zoals @daankaars_NL al aangaf kunnen je vrienden een account aanmaken op de Nederlandse versie, waarna ze jou competitie kunnen joinen.
Aangezien dit verder wel duidelijk is, zal ik dit topic sluiten.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on