OSM app op mobiel werkt niet
-
Hallo,
Ik heb een nieuw osm account en zodra ik de osm app opstart, krijg ik direct een foutmelding - ‘Sorry, er is iets verkeerd gegaan hier.’ Als ik deze melding een paar keer wegklik en advertenties toesta krijg ik daarna de foutmelding ‘Er is iets misgegaan bij het starten van OSM. Kom alstublieft later terug.’
Dit is de eerste keer dat ik de osm app probeer te gebruiken. Ik heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren en telefoon opnieuw op te starten.
Ook heb ik de regio in mijn telefoon/osm instellingen op ‘wereld’ gezet. Dan krijg ik de foutmelding niet, echter werken mijn inloggegevens niet. Zodra ik de regio op ‘Nederlands’ zet, krijg ik dezelfde foutmeldingen weer.
Ik heb ook geprobeerd uit te loggen bij Game Center, werkt ook niet.
Telefoon: iPhone 13 mini
iOS: nieuwste versie 16.1.2
Laatste versie van OSM is geinstalleerd. -
Hoi,
Een tijdje geleden hadden we eenzelfde soort probleem binnen gekregen. De onderstaande handelingen loste het probleem voor die manager op. Zou jij deze ook willen proberen? Hopelijk lost dit het probleem voor jou ook op.
-
Ga naar de instellingen van je telefoon en vervolgens naar de instellingen van de OSM app en laat de app geforceerd stoppen
-
Switch de server van de NL-server naar de World-server (via diezelfde instellingen)
-
Open de app en laat deze opnieuw geforceerd stoppen
-
Wissel nu weer de server naar de NL-server
-
-
@FC-Eddie_NL bedankt voor je antwoord.
Ik had deze suggestie idd gelezen in dat topic en ook al geprobeerd, helaas werkt dit bij mij niet.. foutmelding blijft.
-
Hebben jullie al een idee hoe ik dit kan oplossen?
-
Excuus. Door drukte had ik er nog geen melding van gemaakt. Inmiddels is de melding gemaakt en is het afwachten tot een reactie.
-
@FC-Eddie_NL is er al meer bekend?
-
Nee, helaas nog niet. Hopelijk krijg ik na het weekend een reactie.
-
Nog geen reactie?
-
This post is deleted!
-
Ik heb helaas nog niets gehoord, kunnen jullie hier naar kijken?
-
Hoi,
Tot op heden heb ik nog niets concreets vernomen over dit probleem
Ik vrees dat je tot na de jaarwisseling zal moeten wachten voordat er meer duidelijkheid komt.
-
Hoi,
Ze willen graag een video hebben met alle handelingen die je verricht tot aan je probleem. Zo kunnen ze duidelijker zien wat er mis gaat of dat jij misschien iets verkeert doet.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on