Foutmeldingen 'ongepaste inhoud'
-
Sinds lange tijd nog eens ingelogd op OSM, en meteen het volgende vastgesteld, bij het wijzigen van mijn profielinformatie kreeg ik onderstaande foutmelding, hoewel ik buiten een datum niets veranderd had.
Niet veel later eenzelfde foutmelding bij het (proberen) aanmaken van een competitie, dit keer omwille van de competitienaam. Wat er ongepast is aan 'Rakker #40' ontgaat me, de 39 voorafgaande competities heetten ook zo, zoals de naam suggereert
Niets enorm erg, wel vervelend. Alvast bedankt.
-
Hoi,
Dit heeft te maken met een nieuwe filter om ongewenst taalgebruik tegen te gaan, maar zoals je kunt zien is deze nog erg gevoelig.
Wat betreft de tekst in je profiel kun je het beste deze even extern opslaan (kladblok, word, etc.) en deze regel voor regel in je profiel zetten om te kijken waar het fout gaat bij het filter. Als je daar dan weer screenshots van zou kunnen maken, dan kunnen we dat doorgeven zodat ze bij Gamebasics weer wat meer info hebben om het filter iets minder gevoelig te zetten.
Die van je competitienaam zal ik alvast doorgeven.
-
Hallo Eddie dit heb ik ook als ik me crew open of privé wil zetten. Ik kan niks veranderen. Elke meer melding dat ik me crewTag moet aanpassen......is niet erg als OSM dingen veranderd maar doe dat dan na dat je iets getest hebt.
-
Hier wordt nog altijd aan gewerkt, maar het is lastiger dan ze op voorhand verwacht hadden. Er wordt externe software gebruikt, waardoor ze ook afhankelijk zijn van een andere partij. Hierdoor duurt het een stuk langer voordat het filter echt correct werkt.
Gamebasics kan in dit geval jullie crewstatus handmatig aanpassen. Willen jullie dat?
-
Wanneer gaat dit eigenlijk opgelost worden?
Ondertussen 17 dagen geleden melding van gemaakt.Een betere vraag is ook: waarom is er überhaupt een systeem ingevoerd dat kant noch wal raakt? Dit kon toch ook even op voorhand getest worden lijkt me. En het weghalen van een woord/lettercombinatie uit de lijst met 'ongepaste inhoud' kan toch niet meer dan een kwestie van seconden zijn?
Misschien moet Elon Musk Gamebasics ook maar eens overnemen en saneren, want het lijkt mij dat er daar niet bijzonder veel gewerkt wordt.
-
Dit zal nog niet meteen opgelost geraken. Men is ermee bezig maar het is afwachten.
-
W wooper_NL locked this topic on