osm hapert op mijn telefoon
-
Sinds kort blijft mijn telefoon best vaak hangen als ik osm speel.
Dan scrol ik bijvoorbeeld door mijn selectie, en dan blijft het beeld hangen.
Dit heb ik niet eerder gehad, ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben? Ik heb mijn telefoon al eens opnieuw opgestart, en de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Dit heeft allebei niets opgeleverd. Is dit een storing die bekend is bij gamebasics? Zijn er meer meldingen over een soortgelijke storing al binnengekomen? Ik heb niet het idee dat het aan mijn telefoon ligt. Normaal scrol ik vloeiend door de selectie, nu verspringt het beeld nadat hij een seconde vaststaat -
Hoi,
Nee, hier is bij mij weten niets over bekend. Heb je dit probleem nog steeds? Zo ja, heb je misschien recent iets van een firewall, antivirus scanner of adblocker op je telefoon geïnstalleerd? Zit het geheugen van je telefoon misschien vol?
Wellicht dat het verwijderen van de app data of cache helpt. Voor dat je dit doet moet je wel een manier hebben om weer op je account in te loggen (GameCenter, Google Play, Facebook, wachtwoord)
Indien niet, dan graag wat extra informatie geven:
- Wat is het merk en type toestel dat je gebruikt?
- Wat is de versie van het besturingssyteem dat je gebruikt?
- Wat is de versie van de OSM app?
- Wanneer speelt het probleem op en waar? Is het bijvoorbeeld op elk clubslot of slechts op een enkel slot? Gebeurt het op een specifieke pagina of overal op OSM? Hoe lang ben je al bezig met OSM spelen wanneer dit probleem optreedt? Een video zal hierbij erg welkom zijn.
-
Hoi Eddie,
Ja ik heb het probleem nog steeds. Ondertussen heb ik meerdere meldingen gehad om het spel te updaten, en heb dit ook steeds gedaan. Helaas zonder gewenst resultaat. Het spel blijft haperen op mn telefoon. Hier heb ik voornamelijk last van als ik wil scrollen door mijn selectie of als ik wil scrollen door de transferlijst. Goeie tip van jou om misschien te kijken of ik wat geheugen kan vrij maken, maar dat is eerder ook nog geen probleem geweest. Ik heb een grote opslag en gebruik weinig geheugen. Ik heb verder niks geinstalleerd op mn telefoon qua firewall antivirus scanner of adblocker.
Versie osm app: 4.0.15.4
type toestel: Redmi note 11. Merk: Xiaomi
Besturingssysteem: MIUIWannner: Het gebeurd op elk slot. Selectie en transferlijst. Meteen vanaf het moment dat ik inlog.
-
Ik heb het doorgegeven, maar ik weet niet of dit echt een probleem in OSM zelf is. Dan zouden we daar wel meer klachten over horen. Dit zou zomaar een Xiaomi-dingetje kunnen zijn. Er zijn wel vaker issues langsgekomen die alleen op toestellen van dit merk lijken voor te komen.
-
oh oke. naja, ik hoor het graag zodra je een reactie hebt.
Een andere vraag die ik nog heb: ik kan momenteel ineens ook geen adds meer kijken om de trainingsduur met een half uur te verkorten. Komt dat door de nieuwe update, of weet je hier niks vanaf?
-
Speel je misschien in een competitie waar de moderator het afkopen van timers heeft uitgezet? Dan is het namelijk niet mogelijk om een filmpje te kijken om de timer met een half uur te verkorten.
Zo niet, dan zou je eenzelfde soort probleem kunnen hebben als in onderstaand topic is geschetst, alleen dan voor het afkopen van timers in plaats van om een Bosscoin te ontvangen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/69480/gratis-bosscoins-in-app-werkt-niet
-
W wooper_NL locked this topic on