Hoe o.a. positiewissel aankopen?
-
Kan iemand mij vertellen hoe ik positiewissel kan aanschaffen voor mijn voorraad? Ik heb best veel coins en die wil ik daarvoor inzetten (eventueel voor andere dingen voor de "voorraad" indien mogelijk. Als ik op de pagina voorraad klik op "haal meer" dan kom ik op de pagina terecht waar ik coins of clubkas kan aanschaffen, maar dat is dus niet hetgeen wat ik wil.
-
@Tr4Bz0nLu_L4z_NL
Hoi,
Deze zijn nog niet los te koop en zitten voorlopig alleen nog in bundelpakketjes. Er was recentelijk zo'n bundelpakketje te koop. Wanneer de volgende komt of wanneer de positiewisselingen los te koop zullen zijn is niet bekend.
Overigens zijn deze pakketjes niet met Bosscoins te kopen, maar alleen met echt geld.
-
This post is deleted!
-
@FC-Eddie_NL Jammer dat je je boss coins hiervoor niet kunt inzetten. Wat is de reden ervoor? Want de boss coins zijn uiteindelijk ook aangeschaft?
-
@Tr4Bz0nLu_L4z_NL
Ten eerste zal dit een verdienmodel zijn en ten tweede hoeven Bosscoins niet perse aangeschaft te worden. Je kunt ze ook verdienen door het behalen van achievements, de bonus aan het einde van het seizoen en het voltooien van aanbiedingen vanuit de 'Gratis Bosscoins'-pagina.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on