Managerpunten niet correct
-
Hi,
Ik heb gisteren op 3 accounts m'n wedstrijden gewonnen (1 account rustdag) en ben 600 managerpunten gedaald. Hoe kan dit? Ik kan ook helemaal niet meer zien na een wedstrijd hoeveel punten ik gedaald/gestegen ben waar dat voorheen wel kon. Gaat hier iets fout?
Greets,
-
Hoi,
Als je na een gespeelde wedstrijd Match Experience doorlopen hebt en op 'doorgaan' klikt/tapt of naar het Home-scherm gaat, dan krijg je vervolgens te zien hoeveel medailles je gewonnen of verloren hebt.
Als je al je wedstrijden gewonnen hebt, maar het aantal medailles zijn gedaald, dan kan dit aan twee dingen liggen.
- Het aantal medailles dat je had was lager dan je had gedacht.
- Je hebt het hele proces van de medailles (zoals hierboven beschreven) op elk slot niet doorlopen. Hierdoor leek het alsof je meer medailles had dan het werkelijke aantal.
-
Hi Eddie,
No offense maar,
1 is wel een heel eenvoudige conclusie. Dan zou ik er ook nog wel 1tje aan kunnen toevoegen dat er gewoon een foutje in het spel zit, vooral ook omdat punt 2. Dit deed hij dus voorheen wel altijd en nu niet meer. Via de browser wel (maar wie doet dat nu nog) alleen helaas via de app zie ik het echt niet meer. Volgens de playstore heb ik wel de laatse versie dus dat zou het niet moeten kunnen zijn.
Voor nu, laat maar gaan. Heeft geen zin denk ok over te discussiëren
-
Zou het een foutje in het spel kunnen zijn? Tuurlijk, maar ik ben er voor 99,9% zeker van dat dit niet het geval is. En wel om twee redenen:
-
Zie jij naast jezelf nog meer mensen die dit probleem hebben? Ik niet. Dat is dus al een teken dat het geen bug in OSM is, anders had het forum al bolgestaan van dit soort meldingen.
-
Ik heb zelf ook een Android-telefoon en ik krijg gewoon de medailletoekenning te zien.
Het probleem zal dus ergens in jouw app zitten, wat waarschijnlijk komt door verouderde data in het cache-geheugen.
Als je er nog zin in hebt, dan zou je kunnen proberen om de cache te legen. Als dat niet werkt kan je nog onderstaande stappen uitproberen. Zorg er wel voor dat je een manier hebt om weer op je account in te loggen voordat je onderstaande stappen uitvoert.
- Verwijder de app-data van de OSM app
- Verwijder de OSM app
- Herstart je telefoon
- Installeer de OSM app weer opnieuw
-
-
Thanks voor je reactie.
Helaas helpen je genoemde stappen en klopt er weer niks van de managerpunten.Het is zoals het is
-
Dan kan je het beste even contact op nemen met de klantenservice. Die is bereikbaar via onderstaande link. Vul het contactformulier in het Engels in (via de link 'een aanvraag indienen') en vermeld zoveel mogelijk details. Zij hebben meer inzicht en zullen je beter van dienst kunnen zijn.
-