Volgende competitie: Mozambique
-
Hallo, Ik had een vraagje over mijn volgende competitie. Ik heb Mozambique gekozen omdat ik zag dat ik die nog niet heb gedaan en ik wil voor 100% wereldoverheersing gaan.
Maar als ik nu kijk naar Afrika op de wereldkaart en erop klik, dan zie ik tot mijn verbazing Mozambique er niet meer bij staan.
Is Mozambique verwijderd?Bij moderator tools geeft het aan dat me competitie doorgaat: "Je league gaat door!
Jij wordt de manager van:
Mozambique
Baía de Pemba FC"Dit is mijn competitie:
https://www.onlinesoccermanager.nl/Squad/192072196/9Ik maak me beetje zorgen of me competitie nu wel of niet doorgaat, of wat gaat er gebeuren? Raak ik de competitie kwijt?
Ik zit nu in seizoen 114 van mijn eigen competitie, ik zou het erg jammer vinden als me competitie ineens stopt.
(P.S als je op computer inlogt, dan zie je bij de competitie stand het aantal seizoenen dat een competitie bestaat, in mijn geval 114 seizoenen. Als je op mobiel inlogt dan zie je dat niet staan. Heb ik ook altijd jammer gevonden. Mensen die alleen op mobiel inloggen kunnen niet zien dat mijn competitie al 114 seizoenen bestaat)
-
-
-
Hoi,
Ik zie Mozambique niet meer staan bij het leagueoverzicht en je kan deze ook niet meer selecteren wanneer je een nieuwe competitie begint. Het lijkt er dus op dat dit land is verwijderd. Ik zal hier navraag naar doen en vragen of je gekozen land en team voor volgend seizoen willen resetten.
-
@FC-Eddie_NL
Dank. Ik ben benieuwd. Dank voor je hulp. -
Op 11-02-2025 heb ik dezelfde competitie afgerond, echter is de vlag van Mozambique nu ook niet meer zichtbaar.
-
De instelling van Mozambique voor je volgende seizoen is gereset. Je kunt nu weer een nieuw land selecteren. Doe dit wel voor je seizoen is afgelopen, anders loopt je seizoen ten einde en ben je je competitie kwijt.
-
@FC-Eddie_NL Top! Veel Dank! Dank voor je hulp!
-
Alsjeblieft
-
F FC Eddie_NL locked this topic