Wat is er aan de hand met de server?????
-
De laatste dagen zijn er elke avond serverproblemen. Net als je je (4) opstellingen wilt maken kan je er niet meer bij.
Vanavond is het helemaal mis. Mijn eerste 2 zijn al niet gespeeld. Nu werkt het blijkbaar weer, maar wat gebeurt er met de 2 wedstrijden die nog moeten en met de twee die niet gespeeld zijn?
-
Waarom zijn er geen wedstrijden gespeeld?
-
Wedstrijden die ik gisteren al gespeeld heb staan er vandaag weer.
Lijkt erop dat alles 24 uur terug is gezet?
Wedstrijd die ik vanavond in de winners cup zou moeten spelen staat er ineens pas over 24 uur weer op??? -
mijn match van gisteren is nog steeds niet afgelopen, kan er iemand zeggen wat het probleem is aub.
-
Sinds gisteravond staat m'n competitie op wedstrijd bezig, wordt er vanavond alsnog gesimuleerd of?
Het betreft de competitie op slot 1 in Zweden.
-
Hier nog 2 die zogenaamd bezig zijn.
-
bij mij hier hetzelfde...ook wedstrijd bezig. competitie Nigeria. wel raar dat ze daar zelf niet over berichten wat er mis gaat.
-
Dit heb ik ook:
Afgelopen avond was de server even onbereikbaar, en nu is de wedstrijd van die ronde nog steeds bezig.
Wat gaat er fout?(Ik speel NL competitie)
-
Sinds gisteravond staat m'n competitie op wedstrijd bezig, wordt er vanavond alsnog gesimuleerd of?
Het betreft de competitie op slot 1 in Zweden.
Hoi,
Als er geen problemen zijn, dan worden de wedstrijden die gisteravond niet gesimuleerd zijn vanavond gesimuleerd. Kan de simulatiecyclus vanavond toch niet gestart worden of gaandeweg afgebroken moeten worden, dan schuiven de wedstrijden weer door naar morgenavond.
-
De match is al heel de nacht aan het doen om te simuleren (en dus veel langer dan een uur). Hoe kan dit opgelost worden?
-
@beckerle73_NL @Coach-Taylor_NL @deckie_NL @FJ-Haveman_NL @H-Vdg_NL @Joost-79_NL
Zie mijn bovenstaand bericht.
-
Inmiddels zijn alle wedstrijden met een dag vertraging weer ingehaald.
-
B BrandZone_NL locked this topic