Gratis bosscoins
-
Hoi ik ben bezig met een ander spel om bosscoins te verzamelen en ik heb een doel behaald in dat spel maar nu heb ik mijn bosscoins dus niet gekregen.
Mvg Sam
-
Hoi ik ben bezig met een ander spel om bosscoins te verzamelen en ik heb een doel behaald in dat spel maar nu heb ik mijn bosscoins dus niet gekregen.
Mvg Sam
Hoi,
Het kan soms een tijdje duren voordat de Bosscoins van een (deel van een) aanbieding op je account staan. De betreffende aanbieder moet namelijk eerst controleren of je aan alle voorwaarden die bij de aanbieding horen hebt voldaan.
-
Hoi,
Het kan soms een tijdje duren voordat de Bosscoins van een (deel van een) aanbieding op je account staan. De betreffende aanbieder moet namelijk eerst controleren of je aan alle voorwaarden die bij de aanbieding horen hebt voldaan.
@FC-Eddie_NL Dat begrijp ik maar het duurt nu al 4 dagen en bij de aanbieder zeggen ze dat ik het niet goed heb gedaan en dat mijn gestuurde screenshots vals zijn terwijl dat niet zo is natuurlijk. Terwijl ik legit lv 16 heb gehaald in het spel en daar natuurlijk mijn bosscoins van meer dan 800 verdien
-
@FC-Eddie_NL Dat begrijp ik maar het duurt nu al 4 dagen en bij de aanbieder zeggen ze dat ik het niet goed heb gedaan en dat mijn gestuurde screenshots vals zijn terwijl dat niet zo is natuurlijk. Terwijl ik legit lv 16 heb gehaald in het spel en daar natuurlijk mijn bosscoins van meer dan 800 verdien
Dan heb ik een paar vragen:
- Welke stappen heb je gevolgd om het betreffende spel op je telefoon te installeren?
- Heb je daarvoor hetzelfde e-mailadres gebruikt als dat je gekoppeld hebt aan je OSM-account?
- Om welke aanbieding gaat dit en bij welke aanbieder hoort deze?
- Wat zijn de precieze voorwaarden voor die aanbieding en heb je daaraan voldaan? (niet alleen de opdrachten in het spel zelf, maar ook de voorwaarden die in de kleine lettertjes bij de aanbieding staan vermeld)
- Heeft de aanbieder meer uitleg gegeven over wat er volgens hun niet goed is gegaan? (bijvoorbeeld: de procedure zelf, zat er een bepaalde tijdslimiet aan vast, is er iets anders niet goed gegaan)
-
Hoi
Ik heb gewoon de stappen via de aanbieder(fyber) gevolgd en vervolgens op mijn Android telefoon geïnstalleerd.
Ja ik heb het zelfde e-mailadres gebruikt wat ik ook voor osm gebruik
Het gaat om State of Survival: Zombie War van fyber
De voorwaarden van de aanbieding is upgrade settlement naar een bepaald level en dat heb ik nu tot en met 16 gedaan en dat zou mij 877 bc opleveren
De aanbieder zegt zelf tegen mij dat ik een vpn of emulator heb gebruikt maar dat is niet zo want ik zat de hele tijd op mijn eigen internet en ik heb nu nog 4 dagen om het spel te spelen en toen ik het level haalde was dat zelfs 8 of 9 dagen