Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Gratis bosscoins

Gratis bosscoins

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
5 Posts 2 Posters 46 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • arriva vs gvb_NLA Offline
    arriva vs gvb_NLA Offline
    arriva vs gvb_NL
    wrote last edited by

Hoi ik ben bezig met een ander spel om bosscoins te verzamelen en ik heb een doel behaald in dat spel maar nu heb ik mijn bosscoins dus niet gekregen.

Mvg Sam

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
    • arriva vs gvb_NLA arriva vs gvb_NL

Hoi ik ben bezig met een ander spel om bosscoins te verzamelen en ik heb een doel behaald in dat spel maar nu heb ik mijn bosscoins dus niet gekregen.

Mvg Sam

FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NL
      Moderator NL
      wrote last edited by

@arriva-vs-gvb_NL

Hoi,

Het kan soms een tijdje duren voordat de Bosscoins van een (deel van een) aanbieding op je account staan. De betreffende aanbieder moet namelijk eerst controleren of je aan alle voorwaarden die bij de aanbieding horen hebt voldaan.

arriva vs gvb_NLA 1 Reply Last reply
      0
      • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

@arriva-vs-gvb_NL

Hoi,

Het kan soms een tijdje duren voordat de Bosscoins van een (deel van een) aanbieding op je account staan. De betreffende aanbieder moet namelijk eerst controleren of je aan alle voorwaarden die bij de aanbieding horen hebt voldaan.

arriva vs gvb_NL
        wrote last edited by arriva vs gvb_NL

@FC-Eddie_NL Dat begrijp ik maar het duurt nu al 4 dagen en bij de aanbieder zeggen ze dat ik het niet goed heb gedaan en dat mijn gestuurde screenshots vals zijn terwijl dat niet zo is natuurlijk. Terwijl ik legit lv 16 heb gehaald in het spel en daar natuurlijk mijn bosscoins van meer dan 800 verdien

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
        0
        • arriva vs gvb_NLA arriva vs gvb_NL

@FC-Eddie_NL Dat begrijp ik maar het duurt nu al 4 dagen en bij de aanbieder zeggen ze dat ik het niet goed heb gedaan en dat mijn gestuurde screenshots vals zijn terwijl dat niet zo is natuurlijk. Terwijl ik legit lv 16 heb gehaald in het spel en daar natuurlijk mijn bosscoins van meer dan 800 verdien

FC Eddie_NLF Offline
          FC Eddie_NLF Offline
          FC Eddie_NL
          Moderator NL
          wrote last edited by FC Eddie_NL

@arriva-vs-gvb_NL

Dan heb ik een paar vragen:

• Welke stappen heb je gevolgd om het betreffende spel op je telefoon te installeren?
          • Heb je daarvoor hetzelfde e-mailadres gebruikt als dat je gekoppeld hebt aan je OSM-account?
          • Om welke aanbieding gaat dit en bij welke aanbieder hoort deze?
          • Wat zijn de precieze voorwaarden voor die aanbieding en heb je daaraan voldaan? (niet alleen de opdrachten in het spel zelf, maar ook de voorwaarden die in de kleine lettertjes bij de aanbieding staan vermeld)
          • Heeft de aanbieder meer uitleg gegeven over wat er volgens hun niet goed is gegaan? (bijvoorbeeld: de procedure zelf, zat er een bepaalde tijdslimiet aan vast, is er iets anders niet goed gegaan)
          1 Reply Last reply
          0
          • arriva vs gvb_NLA Offline
            arriva vs gvb_NL
            wrote last edited by

Hoi
            Ik heb gewoon de stappen via de aanbieder(fyber) gevolgd en vervolgens op mijn Android telefoon geïnstalleerd.
            Ja ik heb het zelfde e-mailadres gebruikt wat ik ook voor osm gebruik
            Het gaat om State of Survival: Zombie War van fyber
            De voorwaarden van de aanbieding is upgrade settlement naar een bepaald level en dat heb ik nu tot en met 16 gedaan en dat zou mij 877 bc opleveren
            De aanbieder zegt zelf tegen mij dat ik een vpn of emulator heb gebruikt maar dat is niet zo want ik zat de hele tijd op mijn eigen internet en ik heb nu nog 4 dagen om het spel te spelen en toen ik het level haalde was dat zelfs 8 of 9 dagen

1 Reply Last reply
            0
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
            • First post
              Last post