Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. OSM: Het café
  4. WK 2026 USA, Mexico & Canada

WK 2026 USA, Mexico & Canada

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Het café
1 Posts 1 Posters 13 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • BrandZone_NLB Offline
    BrandZone_NLB Offline
    BrandZone_NL
    Moderator NL
    wrote last edited by

Nog iets meer dan 2 maanden en dan begint het WK 2026.

Vannacht heeft Irak zich als laatste land geplaatst waardoor alle 48 landen die deelnemen aan het WK bekend zijn.
    Kaapverdië en Curaçao zijn de mooiste debutanten vanuit Nederlands oogpunt gezien. Met Turkije en Marokko erbij zijn er nog meer inwoners van Nederland die het WK gaan volgen omdat zij ook vertegenwoordigd zijn.

Nederland zit in de poule met Japan, Tunesië en Zweden. Met de huidige vorm en de incapabele bondscoach is groepswinst zeker geen uitgemaakte zaak. Japan doet het goed tegen toplanden, Zweden lijkt zich te hebben herpakt en Tunesië kan goed met de warmte omgaan.

Aangezien onze Zuiderburen gelukkig ook weer van de partij zijn is het vermelden van die poule toch ook zeker van belang. Met Egypte, Nieuw Zeeland en Iran (indien ze meedoen) maakt België toch een grote kans om groepswinnaar te worden in deze poule. Echter hoe het verdere verloop zal gaan voor de Belgen vraag ik mij af, ze zijn niet meer zo consitent als in het afgelopen decennia.

Poule A & B spreken mij het minst aan, terwijl Pouls H,I,K & L zeker mooie affiches gaan opleveren.

Wie verwachten jullie dat er gaat verrassen dit toernooi, durf je al mogelijke (halve)finalisten te voorspellen?
    Zelf verwacht ik veel van Frankrijk, Spanje en Argentinië. En ben ik bang dat verder veel Europese landen moeite gaan hebben met de hitte waardoor een Colombia, Uruguay juist weer kunnen profiteren van de weersomstandigheden.

Buy Ethereum | Stellar Lumens | EOS |

1 Reply Last reply
    0
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes

• Login

• Login or register to search.
    • First post