OSM staat al drie uur vast op mijn telefoon
-
Op mijn Samsung Galaxy S25 staat de OSM webversie vast en ik kom er ook helemaal niet meer in.
Ik krijg alleen nog maar een blauw scherm en daaronder een verzoek om mij addblocker uit te schakelen, maar die heb ik helemaal niet.Heeft iemand anders dit ook (gehad)?
En kan ik daar zelf iets aan doen?
Ik dacht dat het aan de website lag, maar met mijn tablet kan ik er wel gewoon in en wert alles goed. -
Ik heb het gelukkig net op kunnen lossen. Ik moest cookies en cachet verwijderen en daarna werkte osm weer.
-
Op mijn Samsung Galaxy S25 staat de OSM webversie vast en ik kom er ook helemaal niet meer in.
Ik krijg alleen nog maar een blauw scherm en daaronder een verzoek om mij addblocker uit te schakelen, maar die heb ik helemaal niet.Heeft iemand anders dit ook (gehad)?
En kan ik daar zelf iets aan doen?
Ik dacht dat het aan de website lag, maar met mijn tablet kan ik er wel gewoon in en wert alles goed.Hoi,
Er zit een probleem in de webversie van OSM dat die blauwe schermen kan veroorzaken. Dit lijkt soms te komen en te gaan of langdurig een probleem te zijn. Gelukkig is het voor jou nu weer opgelost. Dit wordt in ieder geval onderzocht door de ontwikkelaars.