The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Pelzeri_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Hallo allemaal,
Ik zou graag deze crew willen joinen en ik heb met Sjinne_4_ever afgesproken dat ik even wat informatie over mijzelf zou vertellen en een reden waarom ik de crew wil joinen.
Naam: Bas
Leeftijd: 19
Hobbies: Ik kijk graag voetbal en voetbal zelf graag en dat doen ik in het 8e, verder game ik graag en dan vooral Fifa en open wereld games, ik kijk ook graag naar series zoals The Walking Dead, Game of Thrones, Better Call Saul, Vikings en nog meer.
Favoriete club: PSV en een beetje De Graafschap want ik kom uit Doetinchem.
Favoriete speler: Ik kan het meest genieten van Messi maar ik ben ook erg fan van Isco, Thiago en Pogba.Reden dat ik wil joinen: Ik speel al jaren OSM en dat wil ik wat serieuzer maken door een crew te joinen want het niveau lijkt mij een stuk hoger in een crew competitie dan in een competitie met vreemden.
Als ik de crew zou mogen joinen zou ik natuurlijk actief zijn op het forum en ook dus graag willen meedoen met alle crewactiviteiten.
Als jullie nog andere vragen voor mij hebben hoor ik het wel
Groeten,
BasWelkom Bas
-
@peter-osm-master_NL Thanks
-
Zie dit dan :rofl: :rofl: :rofl:
http://crazyvoetbal.nl/2017/02/18/classic-rb-leipzig-2-0-8-opstelling/
-
@Pelzeri_NL Hey Bas! Welkom kerel. Tja dit is ook nog nieuw voor ons, met het nieuwe forum. Goed dat je hier te zien bent. Intern bespreken we het, je hoort van ons
The Walking Dead nog steeds spannend dan? Ik ben gestopt in S4 ergens volgens mij. In de Metro stond een review van de gehele serie, lijkt een beetje uitgemolken was de conclusie.
-
@Sjinne_4_ever_NL Ja het is misschien wel een beetje uitgemolken maar ik kijk het nog graag en dit seizoen is het ook een stuk spannender geworden door de nieuwe villian ''Negan''.
-
@Pelzeri_NL vergeet ezekil niet vanavond er weer plat voor
-
Vette aflevering en mooi dat daryl carol weer heeft terug gevonden
-
Thx voor de spoilers alvast haha
-
Mijn nieuwe aanwinst ook binnen gekregen
-
Better Call Saul is inderdaad erg goed/tof. Hoop echt dat seizoen 3 eindelijk gastrollen van Bryan Cranston en of Aaron Paul gaan brengen....
-
Zelf eindelijk aan Narcos kunnen beginnen, ziet er een beetje uit als een soort verheerlijking van Escobar tot op heden. Soort van respect richting hem... Best bijzonder dat zoiets is gebeurd daar.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
arcos kunnen beginnen, ziet er een beetje uit als een soort verheerlijking van Escobar tot op heden. Soort van respect richting hem... Best bijzonder dat zoiets is gebeurd daar.
Narcos is zeker het kijken waard ben zelf net klaar met seizoen 2 en kijk erg uit naar seizoen 3 en 4.
-
@Glennevire_NL Ik verwacht wel een gastrol voor Aaron Paul dit seizoen, ik denk dat de terugkeer van Bryan Cranston nog wel even op zich gaat laten wachten.
-
Heel die series gaan helaas echt aan mij voorbij.
-
Ik heb beiden ook niet gezien. Alleen de 1e 2 afleveringen van het origineel.
Zo, tis weer weekend. Het wielrennen begint voor mij pas nu weer Klassiekers staan op het punt van beginnen!
-
Ik heb beiden ook niet gezien. Alleen de 1e 2 afleveringen van het origineel.
Zo, tis weer weekend. Het wielrennen begint voor mij pas nu weer Klassiekers staan op het punt van beginnen!
Jup heb de scorito poule alweer ingevuld
-
Ja ik ook Maar heb geen wielrennen gezien nog, dus puur gebaseerd op vorig seizoen
-
Ja ik ook Maar heb geen wielrennen gezien nog, dus puur gebaseerd op vorig seizoen
Hebben jullie een aparte poule waarin anderen kunnen deelnemen?
-
Heb ook nog niets gezien maar ga ook op de ranking af, op hoop van zegen dan maar haha.
Geen aparte poule gewoon algemeen
-
Toch aardig ingeschat