The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@peter-osm-master_NL Dat is idd nice, had dezelfde 3 als kopmannen, enkel GVA en Sagan omgewisseld.
-
@killing-spread_NL Nee, heb geen poule. Wist niet dat Peter ook deed. Enkel en alleen poules voor de grote rondes wil ik weer organiseren incl. het TGWS. Waarbij het klassement dus wordt bijgehouden
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@killing-spread_NL Nee, heb geen poule. Wist niet dat Peter ook deed. Enkel en alleen poules voor de grote rondes wil ik weer organiseren incl. het TGWS. Waarbij het klassement dus wordt bijgehouden
TGWS?
-
Tots Grote Wieler Spel (als ik het goed heb)
-
@killing-spread_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@peter-osm-master_NL Dat is idd nice, had dezelfde 3 als kopmannen, enkel GVA en Sagan omgewisseld.
Gewoon geluk heb alles ingevuld op de scores van vorig seizoen heb er de ballen verstand van haha ik doe maar wat maar kijk nooit, en daarbij morgen heb ik kristoff op 1 sagan op 2 en avermaet op 3 geen idee of het wat is maar ik zie wel :rofl:
-
@peter-osm-master_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@killing-spread_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Gewoon geluk heb alles ingevuld op de scores van vorig seizoen heb er de ballen verstand van haha ik doe maar wat maar kijk nooit, en daarbij morgen heb ik kristoff op 1 sagan op 2 en avermaet op 3 geen idee of het wat is maar ik zie wel :rofl:
Ik heb Sagan op 1, Van Avermaet op 2 en Stuyven op 3(heb eigenlijk weinig tot geen pure sprinters mee)
-
Tja, Sagan & v.Avermaet zijn wel 2 must-have captains voor dit spel. Ik heb Stuyven & Kristoff naast Sagan. Beetje gokken dat Greg weer wat pech heeft & Jasper Stuyven in deze vorm blijft!
Hoop zelf nog veel van Naesen & Benoot te zien voor de Vlaamse Klassiekers. Zou mijn score goed doen!
-
@Sjinne_4_ever_NL al die namen zeggen mij niet veel, heb de meesten door mijn stiefvader in laten vullen die zit er altijd plat voor maar mijn focus ligt eerst op donderdag met zijn allen naar Alkmaar en dan hopelijk de voorbereidingen voor de kuip
-
Beginnersgeluk dus haha, zul je net zien ja
-
@Sjinne_4_ever_NL Inderdaad :rofl:
-
Dit weekend nieuwe kansen :fingers_crossed_tone1: Op Italiaanse bodem dit keer.
-
Zeg gaan we eigenlijk allemaal hier stemmen? Had me voor genomen me goed in te lezen in de programma's, daar is nog helemaal niets van terecht gekomen
-
Dat is binnenkort ook weer inderdaad, maar weet nog niet precies op wie ik stem, het zijn immers allemaal loze beloftes van die zakkenvullers
-
Als je het onder de streep bekijkt maakt het weinig uit waar je op stemt aangezien je partij altijd concessies zal moeten doen en mogelijk op de punten waarvoor je net op die partij gestemd hebt.
Daarnaast bepaalt Amerika en de EU toch in grote lijnen de regels die overal heersen dus Nederland heeft op zijn eigen land toch maar weinig invloed.
Maar ik stem altijd
-
@peter-osm-master_NL Lijkt beetje zoals Derwort met zijn OSM.
-
@Furrax_NL idd :rofl:
-
Tja, maar toch.. als je tegen de VS & EU bent zijn er ook partijen voor je
-
Goed weekend allemaal Cheers
-
Zeker, lekker bankhangen, sport kijken beetje bijkomen van de werkweek. Voetbal potje van oude teamgenootjes kijken denk ik. Dan zit het weekend er alweer op haha pff
Ohjah, Wie is de Mol uiteraard ook kijken. Benieuwd of er nou twee mollen zijn of dat alleen Sanne de mol is
-
The OSM Tigers Weekend PubQuiz
Een nieuw spelletje voor ons Cafétje. Elk weekend een terugkerend event! Het idee is kei simpel! Je stelt een vraag, sport gerelateerd of juist niet. Een foto/video mag gebruikt worden om een vraag te stellen Zie het als een soort crewquiz principe waarbij diverse soorten opdrachten zijn toegestaan!
Wie de vraag goed beantwoord mag een nieuwe stellen! Tips, n.a.v. te lang geen antwoord, is iets dat diegene die de vraag plaatst op eigen initiatief kan bepalen
De aftrap:
Bij welke clubs uit de Franse competitie heeft onderstaande speler gespeeld?
Bonne chance :french_bread: