• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

het niet kunnen zien van spelers positie.

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
3 Posts 3 Posters 241 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • m van Look_NLM Offline
    m van Look_NLM Offline
    m van Look_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

beste osm,

ik speel dit spel al wat langer en heb nooit problemen gehad. maar tot op verkorst is er een update geweest om spelers een positie te geven. Vet goed idea! maar nu komt het. ik kan dat dus niet zien. ik heb me osm upgedate maar dat hielp niet. toen dacht ik nah ik ga mijn telefoon updaten misschien is dat het. ook niet.. toen dacht ik, ik gooi de app er af en installeer het opnieuw. maar helaas dat lukt niet. toen dacht ik oke misschien is mijn telefoon gewoon niet goed laat ik me laptop proberen. maar je raad het al ook daar kan ik het niet zien. iedereen in mijn crew ziet het al mijn vrienden zien het alleen ik niet. het is een frustrerende rit om steeds te vragen aan mensen welke positie de speler heeft... ik wil graag een oplossing maar heb het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb. is er iets wat ik niet weet of nog kan doen. mijn telefoon is een samsung s21 ultra. dus kan inprensipe ook niet het toestel zijn. iemand hier die mij kan helpen??

KoningCo_NLK FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
    0
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    replied to m van Look_NL on last edited by

Het is vervelend als dit al wel meeweegt in de wedstrijdresultaten, terwijl de detailposities zoals linksachter nog niet voor iedereen zichtbaar zijn (bij mij ook nog niet). GameBasics heeft er volgens mij officieel nog niets over gezegd.

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to m van Look_NL on last edited by

@m-van-look_nl

Hoi,

Het tonen met spelersposities is een test en is dus slechts voor een bepaald percentage gebruikers zichtbaar. Gamebasics gebruikt deze tests vaak voor het eventueel implementeren van nieuwe features. Tijdens deze test hebben de posities geen invloed op de wedstrijdsimulaties.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular