!! Increased Selling Pack werkt niet !!
-
L.R. van kessel_NL, hoe kan je zo een antwoord geven in het vorige topic en vervolgens meteen het topic sluiten.
Hoe bedoel je misbruik maken van je positie.
Gewoon alles zonder discussie afdoen.
Het is wel degelijk gebleken dat die pack geen moer helpt, ik verkoop dagelijks meerdere spelers maar sinds de start van dat zogenaamde evenement van jullie heb ik maar 1 speler verkocht en dat leverde mij welgeteld 14.7 miljoen op. Ik raak mijn spelers aan de straatstenen niet meer kwijt. Zelfs niet voor 7mil.
Enige wat wel helpt is de scout van 2 uur. Daar heb ik ook geen gebruik van kunnen maken want ik verkoop niks.
Managers die geen pack hebben gekocht verkopen meer dan diegene met pack.
Ik heb nu 8 euro betaald terwijl ik nu in 2 dagen 1 speler verkocht heb en 0 keer de scout heb gebruikt.
Of ze hebben de knoppen de andere kant op gedraaid of GB zijn een stelletje prutsers of oplichters bij elkaar die weer een mogelijkheid hebben gevonden om het geld uit de zakken van hun trouwe spelers te kloppen.
Waar haal jij je info vandaan om te beweren dat die pack wel helpt terwijl de hele community hierover met steen en been klaagt?
Waarschijnlijk sluit je dit topic toch weer meteen want zo dictatoriaal ben je klaarblijkelijk. -
Waaruit "blijkt" dit dan wél te werken inderdaad?!
Ik heb ook op World gespeeld waar dit soort acties al langer gebruikelijk zijn, dus ik ken het klappen van de zweep, en het werkt hier nu gewoon echt niet!!
Nog niemand gehoord die dit anders heeft ervaren en ik heb ook de data om mijn gelijk aan te tonen binnen de competities waarin ikzelf deelneem...
Graag zo snel mogelijk fixen en het event verlengen, ofwel mensen hun geld teruggeven!!!!!! 1 2 3 ACTIE !!!
-
Beste Van Kessel, de klacht over slechte verkoop betreft niet één manager. ALLE managers op de NL server die een Pack hebben gekocht klagen over de juist minder dan normale verkoop. We kunnen het ook gewoon zien in de transferlijst.
Het Pack lijkt zelfs wel omgekeerd te werken! ALLE managers die géén Pack hebben gekocht verkopen aanzienlijk beter dan de managers die wél een Pack hebben gekocht.
Als er geen geld wordt teruggestort of binnen 24 uur alsnog vier etmalen verhoogde verkoop icm snelle scout wordt aangeboden, zal je binnen je meest actieve groep managers nooit meer een Pack verkopen.
-
Vette scam is het, volgens hun is er niets aan de hand en werkt het zoals zou moeten. denk dat dit voor iedereen toch wel een teken moet zijn om nooit meer een pakket aan te schaffen bij dit malafide bedrijf.
-
Ik snap dat jullie het vervelend vinden als je ergens voor betaald en het idee hebt dat het niet werkt, maar intern krijgen wij de melding dat de 2uur scout en de verhoogde verkoopkans werkt voor een ieder die het pack gekocht heeft.
Voor @Pica88_NL heb ik dit nogmaals nagevraagd en ik heb de melding teruggekregen dat het correct werkt.
Jullie weten ook wel dat een verhoogde verkoopkans niet gelijk staat een 100% verkoopkans. Je zal dus nog steeds wat geluk moeten hebben dat je spelers verkocht worden.
-
Dus eigenlijk betaal je dus nergens voor?
Wat is dan een verhoogde verkoopkans in jullie ogen?
Wij hebben in de crewcup CL een compleet overzicht gemaakt van de verkoop van alle managers sinds start evenement.
Daarin zie je flinke verschillen van managers die 14miljoen hebben verdiend ten opzichte van managers die geen pack hebben van ruim boven de 150mil. -
Bij transfer madness is het ook geen 100% verkoopkans. Nu had ik dát nu ook weer niet verwacht, maar dacht toch wel op z'n minst een flink gebooste kans.
In elk geval een stuk meer dan nu, waarbij je amper verschil merkt... -
@tiems-b-_nl Was het maar amper, ik merk er nu helemaal niets van
-
De verhoogde verkoopkans bij deze pack is even hoog als de verhoogde verkoopkans bij de transfermadness-events. Ik neem aan dat je tijdens zo'n event ook grote verschillen ziet tussen verschillende managers uit dezelfde competitie?
-
Dit is absoluut geen transfer madness kan ik je vertellen! Als dat de boost zou moeten zijn, dan zit er toch een ernstige programmeerfout in het event ben ik bang...
-
Komop man, dit kunnen jullie toch niet blijven ontkennen?!
Trek maar eens een willekeurige steekproef met verkoopdata van de afgelopen 2 dagen uit jullie systemen en je ziet het direct.
Ik kan als data analyst zijnde met 100% zekerheid zeggen dat er niks is geboost en de mensen, die dit hebben aangeschaft, hebben gewoon recht op 4 volle dagen transfer madness! -
@tiems-b-_nl ben blij dat het spelverziekende pack niet werkt voor je!
Volgende keer gewoon weer kopen man...
Ps: wij houden data van de verkoop bij in cc,en dat pack werkt wel bij sommige managers.
Mvg -
Prima toch dat het pakket niet naar behoren werkt, ik was er sowieso al geen voorstander van want hou het graag clean en eerlijk!
Voor de community is dit ook het beste want de impact voor Gaybasics/Minichips was veel groter als dit pakket wel enorme verschillen zou opleveren, dan had je de poppen echt aan het dansen (Het PtW-gehalte is hierdoor relatief beperkt gebleven).
Het is nogmaals gebleken dat er een vorm van bedrog in de uitleg van pakketten zit, hiermee snijden ze zichzelf nogmaals in de vingers. -
Voor degene die de statistieken bijhouden: iedereen die het pack heeft gekocht staat dus onderaan de verkooplijstjes en iedereen die het pack niet gekocht heeft staat dus bovenaan.
Als dat zo is, wil ik die statistieken wel eens zien.
-
Lijkt wel of ik bij de rechtbank zit met bewijzen aanleveren...
Dit is in competitie 1 alvast:
-
Bij ons presteren ze het gewoon om een worker sowieso niet te verkopen. Tussen 8.00 - 10.00 heb ik niets gezien. En daarna liefst 3 hele transfers. En neem van mij aan dat meer dan de helft een pack heeft.
Op zich ben ik er blij mee, want dit is natuurlijk een nutteloze actie. Maar als ik de verschillen zie tussen de teams die wel een pack hebben, dan word je daar wel verdrietig van.
-
5 managers in onze interne crewcompetitie mét pack:
-
@tiems-b-_nl Was er 6 oktober een madness ofzo?
-
@mcwilliam_nl Nee dat begon dus op 9 oktober om 10 uur, zoals je duidelijk op de data kunt zien...NOT!!!
-
En nee dit vertelt natuurlijk niet het hele verhaal, maar hoop dat dit nu dan EIN-DE-LIJK genoeg aanleiding is voor GB om hun kop uit het zand te halen en hun eigen onderzoek in te stellen en dan tot dezelfde conclusie te komen als waar de community al bijna 2 dagen achter is. Oftewel, het event WERKT NIET!!!