!! Increased Selling Pack werkt niet !!
-
Prima toch dat het pakket niet naar behoren werkt, ik was er sowieso al geen voorstander van want hou het graag clean en eerlijk!
Voor de community is dit ook het beste want de impact voor Gaybasics/Minichips was veel groter als dit pakket wel enorme verschillen zou opleveren, dan had je de poppen echt aan het dansen (Het PtW-gehalte is hierdoor relatief beperkt gebleven).
Het is nogmaals gebleken dat er een vorm van bedrog in de uitleg van pakketten zit, hiermee snijden ze zichzelf nogmaals in de vingers. -
Voor degene die de statistieken bijhouden: iedereen die het pack heeft gekocht staat dus onderaan de verkooplijstjes en iedereen die het pack niet gekocht heeft staat dus bovenaan.
Als dat zo is, wil ik die statistieken wel eens zien.
-
Lijkt wel of ik bij de rechtbank zit met bewijzen aanleveren...
Dit is in competitie 1 alvast:
-
Bij ons presteren ze het gewoon om een worker sowieso niet te verkopen. Tussen 8.00 - 10.00 heb ik niets gezien. En daarna liefst 3 hele transfers. En neem van mij aan dat meer dan de helft een pack heeft.
Op zich ben ik er blij mee, want dit is natuurlijk een nutteloze actie. Maar als ik de verschillen zie tussen de teams die wel een pack hebben, dan word je daar wel verdrietig van.
-
5 managers in onze interne crewcompetitie mét pack:
-
@tiems-b-_nl Was er 6 oktober een madness ofzo?
-
@mcwilliam_nl Nee dat begon dus op 9 oktober om 10 uur, zoals je duidelijk op de data kunt zien...NOT!!!
-
En nee dit vertelt natuurlijk niet het hele verhaal, maar hoop dat dit nu dan EIN-DE-LIJK genoeg aanleiding is voor GB om hun kop uit het zand te halen en hun eigen onderzoek in te stellen en dan tot dezelfde conclusie te komen als waar de community al bijna 2 dagen achter is. Oftewel, het event WERKT NIET!!!
-
Ik maakte een grapje, maar je gaat er nogal hard in.
Waar ik overigens geen grap over maak, is dat het 10 oktober begon en niet de 9e.
-
@tiems-b-_nl koop volgende keer 2 van die packs!
Heb je dubbel kans op dubbel niets... -
@zork-angels_nl Of zoals een wijs heer ooit zei: "Het is wat het is"
-
Ik ben dr eigenlijk wel blij mee dat het niet werkt.
Dit soort pakketjes zijn funest zijn voor de topcompetities. En op mond reclame gaat snel.
Geen pay to win manieren buiten de competitie-instellingen om creëren aub.Laten we dit afsluiten met een storting van 800 coins per gedupeerde van osm naar de betreffende betalers toe. Het werd aangekondigd als een madness. Meer spelers verkopen. Dat gebeurd niet. Hoogstens een hogere kans voor dure spelers. Maar dat houd automatisch in dat de kleintjes er onder lijden. Dit is bedrog.
-
Er is onderzoek naar gedaan, maar er is geen aanleiding om te denken dat er iets mis is gegaan. Het pack werkt voor een ieder die het gekocht heeft. Alleen verschillen de verkoopkansen per prijs, waarde en competitie. De ene persoon zal er dus meer profijt van gaan hebben dan een ander en ook kan het dus zijn dat de verschillen met iemand die het pack niet gekocht heeft uiteindelijk niet zo groot zijn.
Nogmaals: wij snappen dat dit voor jullie als een klap in je gezicht voelt. Je betaalt voor een pack en die doet voor jou niet aan je verwachtingen. Maar dat is geen reden dat het pack niet werkt. Wat ons betreft is dit hierbij afgehandeld en ik zal dit topic dan ook gaan sluiten.
-