Boodschap " Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!" verschijnt op het scherm
-
Heb hetzelfde probleem
-
Heb alles gedaan wat jullie hier vermelden, nog steeds blijft het probleem. Via Mozilla Firefox kan ik inloggen - daarna krijg ik de foutmelding "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!"
Via Microsoft Edge kan ik alles doen (dus inloggen zonder foutmelding te krijgen), maar daar kan ik dan weer geen filmpjes bekijken voor gratis coins te verdienen. Hopelijk is het probleem snel opgelost door makers van OSM want dit is echt geen doen en zo verlies je mogelijks veel punten (je verdiend er uiteraard ook geen op deze manier)!!!!
-
Ik krijg ook steeds de foutmeldig = "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!"
Help please ???
-
Thanks for info, will review my options
-
Het probleem met het bekijken van de ads op de webversie is bekend en wordt aan gewerkt. Dit probleem moet door het bedrijf van de adplayer verholpen worden, dus we zijn afhankelijk van hun.
-
al 2 dagen niet kunnen inloggen
-
Ik kan al 3 dagen niet inloggen, ook niet op de Engelse server
-
Momenteel kunnen we tegen de fout niet echt iets doen denk ik, gewoon hopen dat het vanzelf zo snel mogelijk over gaat, want dit is toch wel irritant zo.
-
De foutmelding wordt veroorzaakt door de adplayer (het bekijken van filmpjes) die wordt gebruikt voor de website. Deze is voor nu uitgeschakeld, dus jullie zouden weer bij je teams moeten komen.
-
de video's via pc werken niet
en de trainingsprogressie komt er ofwel niet bij of maar een gedeelte van wat stond aangegeven -
Weer!!!!!!!PFFFFFF
-
Hoi,
In verband met een probleem met de adplayer is deze tijdelijk uitgeschakeld op de webversie van OSM. De video's zijn wel te bekijken via de OSM app.
Indien je het idee hebt dat je niet de juiste hoeveelheid trainingsprogressie krijgt, dan zal je dit moeten kunnen aantonen door middel van screenshots of een video.
-
Heb je enig idee hoelang het zou duren voor dit opgelost geraakt? Vandaag nog steeds niet mogelijk om video's te bekijken (ook het versnellen van bijvoorbeeld training of scout of andere is vandaag niet mogelijk: niet in Mozilla Firefox Ên ook niet in Microsoft Edge). Hoop dat ze de functie in orde brengen voor beide browsers zodat video's in beide bekeken kunnen worden + timers te versnellen advertenties bekeken kunnen worden
-
Ik heb geen idee hoe lang het gaat duren. Het zal er aan liggen of de ontwikkelaars dit probleem zelf kunnen verhelpen of dat ze ook hier afhankelijk zijn van het bedrijf van de adplayer. Het probleem met het afspelen van de video's zelf is ook nog steeds niet verholpen en dat moet ook door het bedrijf van de adplayer gedaan worden. In dat laatste geval zou het dus een stuk langer kunnen duren.
-
vervelend, want nu komen er (weinig) coins binnen... er gaan er meer weg dan er bij komen nu, zeker als je een timer wil versnellen bijvoorbeeld. Hoop dat ze een oplossing vinden (of een alternatieve manier voorlopig om toch coins te kunnen verzamelen/verdienen)
-
Op de OSM app wordt er gebruik gemaakt van een andere adplayer en die werkt nog. Indien mogelijk zou je daar de video's voor de Bosscoins kunnen bekijken.
-
I cant see ads for 5 days now, no bosscoins, nothing,, can't even make transfers now,, pls fix this
-
@FC-Eddie_NL enig idee wanneer het opgelost is?
-
Dat is op dit moment nog niet bekend.
-
De titel zegt eigenlijk alles. Trainingen versnellen, boss coins krijgen, et cetera doet het niet omdat de advertenties niet laden.