Crewprofiel in de prak
-
Hey,
ik dacht vanmiddag "laat ik even het crewprofiel updaten" (Old Glory) Dit was de eerste keer dat ik dit deed in het nieuwe tekstverwerkingsprogramma na de crew update.
Was namelijk een tijdje niet meer gedaan. Ik liep nog even alles na in het tekstverwerkingsprogramma en klikte op 'opslaan'. Ik was blij dat we weer een up-to-date crewprofiel hadden.De vreugde was van korte duur. Heel het crewprofiel heeft een 'extra' update gekregen, waardoor het er wonderlijk uitziet.
In het tekstverwerkingsprogramma zit er alles gewoon picobello uit, gewoon zoals het hoort. (En nog steeds.)Is hier wat aan te doen? Of moeten wij door die update heel ons crewprofiel opnieuw gaan maken en typen?
Hoor het graag!
Ons crewprofiel nu:
http://www.onlinesoccermanager.nl/Crew/125 -
@voske2704_nl Die coderingen heb ik niet eerder gezien. Lijkt mij dat het hetzelfde moet werken als een managersprofiel. Ik heb een vraag uitgezet wat hier mis gaat. Ik hoop je snel meer te kunnen vertellen.
-
Ok茅, dankjewel @maricja_NL Ik wacht even je vervolgreactie af!
-
@voske2704_nl Ik heb even overleg gehad en zelf even op mn eigen manager profiel wat getest.
Op jullie crew pagina zie ik codes die niet meer bestaan (zoals de kleuren codes). Wat ik je zou willen adviseren, is om de tekst in Word op te slaan en de codes die je nu zichtbaar zijn in het crewprofiel te verwijderen en daarna opnieuw in het crew profiel te plakken.
Sla de tekst voor alle zekerheid op in Word. Mocht er iets fout gaan, dan heb je de tekst altijd nog.
Laat me weten of het lukt, anders help ik je graag :thumbsup_tone1:
-
Hey Maricja!
Hartelijk dank voor je hulp, helaas kom ik hier niet verder mee.
Ik heb het volgende gedaan:
-
Zoals je mij gevraagd hebt heb ik de tekst in word geplakt en de codes weggehaald. (De tekst is gekopieerd vanuit het profiel, die zichtbaar is voor de bezoekers. In het bewerkingsprogramma van OSM zit alles er bij mij normaal uit.) Vervolgens heb ik deze teruggeplakt. Opnieuw liet hij de opmaakcodes zien.
-
Daarna heb ik deze handeling uitgeprobeerd door in word eerst de opmaak te verwijderen. Zoals vette letters, cursief uit etc. Ook hier krijg ik opnieuw opmaakcodes.
-
Een totaal nieuw plaatje toegevoegd. Ook bij dit plaatje krijg ik opmaakcodes rondom het plaatje. Deze is wel te zien.
(Zie bovenaan.) -
Hetzelfde plaatje toegevoegd, maar dan verkleind door de optionele breedte. Het plaatje wordt niet zichtbaar, wel zie je de opmaakcodes. "[color=#000000][size=2][font=Roboto,sans-serif][img=700x394]https://www.mupload.nl/img/g9q10ni4m3z.png[/img][/font][/size][/color]"
-
Ook heb ik geprobeerd alles leeg te halen, het lege profiel op te slaan en daarna weer opnieuw te gaan beginnen.
Opnieuw krijg ik opmaakcodes te zien.
Misschien heb jij nog een idee? Mijn ideetjes zijn op wat ik nog kan proberen, want knippen en terug plakken werkt niet, nieuwe tekst en afbeeldingen toevoegen lukt niet en zelfs wanneer ik het hele profiel leeghaal en opnieuw begin, krijg ik dit probleem.
-
-
dit klopt wat Voske zegt, ik loop hier ook tegen aan.
Alles netjes in word verwerkt en als ik het dan upload krijg ik allemaal foutmeldingen erbij staan.Tevens hoe zit het met kleuren is dit nog mogelijk?? kan dit nergens terug vinden en vanuit word pakt hij die kleuren sowieso niet mee.
overigens lopen er meer crews mee te kloten nu, alles staat goed verwerkt in bijv: Word maar vervolgens klopt er niks van als je het in je crewprofiel plakt.
-
@dave-jansen_nl
Dit schept een band! Ben ik tenminste niet de enige met dit probleem. :slight_smile:
Enfin, zou ik zo vrij mogen zijn @maricja_NL om te vragen wat er verder van mij of van jou verwacht wordt?
-
@voske2704_nl ik ga het even aankaarten. Heb er bij een andere crew ook es naar gekeken, ook via tekst in Word. Maar dit hoort iig niet.
Hopelijk is er snel een oplossing. En uiteraard deel ik die dan
-
Hoi,
ik vroeg mij af of er al een oplossing is? Heb gisteren een nieuwe poging gedaan, maar zonder succes.
-
Sorry, we zijn dit topic helemaal uit het oog verloren. Inmiddels is het bij Gamebasics gemeld. Nu even afwachten op het verdere vervolg van dit probleem.
-
Hoe raak ik bij de codes? Ik kan wel in het normale scherm aanpassen, maar ik zie de codes niet meer. Ik zie de gewone tekst.
Alvast bedankt!
-
Jep, is bij mij nu ook.... Als ik dat wist, had ik de crewpage niet aangepast.
Word daar nog naar gekeken?
-
Ik wou gisteren vragen hoe het ermee zat, maar alvorens ik dat deed had ik getest.
Bij mij is het nu opgelost blijkbaar (weet niet hoelang al). Wel moet ik je adviseren om de tekst opnieuw te typen. Dit kon voorheen namelijk ook niet.
Als je je oude tekst gaat kopi毛ren en dan plakt gaat het nog steeds mis. Ook als je het vanaf word doet.Het is een rotklus, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben.
-
@voske2704_nl said in Crewprofiel in de prak:
Ik wou gisteren vragen hoe het ermee zat, maar alvorens ik dat deed had ik getest.
Bij mij is het nu opgelost blijkbaar (weet niet hoelang al). Wel moet ik je adviseren om de tekst opnieuw te typen. Dit kon voorheen namelijk ook niet.
Als je je oude tekst gaat kopi毛ren en dan plakt gaat het nog steeds mis. Ook als je het vanaf word doet.Het is een rotklus, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben.
Geen idee of het helpt, maar ik zou eerst de hele tekst van Word in Kladblok mieteren en dan vanuit daar kopi毛ren en opnieuw in je crewprofiel te prakken. Met de stap van Word naar Kladblok wordt namelijk alle opmaak uit de tekst gehaald en krijg je er platte tekst voor terug. Scheelt een hoop typen.
-
-
@voske2704_nl said in Crewprofiel in de prak:
Thanks. Dit helpt.
Nu nog even de plaatjes terug zetten en we zijn er.Bedankt
Mooi man, graag gedaan!
-
Mooi dat alles weer goed is. Hier kan een slotje op.