Crewprofiel in de prak
-
@dave-jansen_nl
Dit schept een band! Ben ik tenminste niet de enige met dit probleem. :slight_smile:
Enfin, zou ik zo vrij mogen zijn @maricja_NL om te vragen wat er verder van mij of van jou verwacht wordt?
-
@voske2704_nl ik ga het even aankaarten. Heb er bij een andere crew ook es naar gekeken, ook via tekst in Word. Maar dit hoort iig niet.
Hopelijk is er snel een oplossing. En uiteraard deel ik die dan
-
Hoi,
ik vroeg mij af of er al een oplossing is? Heb gisteren een nieuwe poging gedaan, maar zonder succes.
-
Sorry, we zijn dit topic helemaal uit het oog verloren. Inmiddels is het bij Gamebasics gemeld. Nu even afwachten op het verdere vervolg van dit probleem.
-
Hoe raak ik bij de codes? Ik kan wel in het normale scherm aanpassen, maar ik zie de codes niet meer. Ik zie de gewone tekst.
Alvast bedankt!
-
Jep, is bij mij nu ook.... Als ik dat wist, had ik de crewpage niet aangepast.
Word daar nog naar gekeken?
-
Ik wou gisteren vragen hoe het ermee zat, maar alvorens ik dat deed had ik getest.
Bij mij is het nu opgelost blijkbaar (weet niet hoelang al). Wel moet ik je adviseren om de tekst opnieuw te typen. Dit kon voorheen namelijk ook niet.
Als je je oude tekst gaat kopi毛ren en dan plakt gaat het nog steeds mis. Ook als je het vanaf word doet.Het is een rotklus, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben.
-
@voske2704_nl said in Crewprofiel in de prak:
Ik wou gisteren vragen hoe het ermee zat, maar alvorens ik dat deed had ik getest.
Bij mij is het nu opgelost blijkbaar (weet niet hoelang al). Wel moet ik je adviseren om de tekst opnieuw te typen. Dit kon voorheen namelijk ook niet.
Als je je oude tekst gaat kopi毛ren en dan plakt gaat het nog steeds mis. Ook als je het vanaf word doet.Het is een rotklus, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben.
Geen idee of het helpt, maar ik zou eerst de hele tekst van Word in Kladblok mieteren en dan vanuit daar kopi毛ren en opnieuw in je crewprofiel te prakken. Met de stap van Word naar Kladblok wordt namelijk alle opmaak uit de tekst gehaald en krijg je er platte tekst voor terug. Scheelt een hoop typen.
-
-
@voske2704_nl said in Crewprofiel in de prak:
Thanks. Dit helpt.
Nu nog even de plaatjes terug zetten en we zijn er.Bedankt
Mooi man, graag gedaan!
-
Mooi dat alles weer goed is. Hier kan een slotje op.