Verlate 1 April grap?
-
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/32948/win-jezelf-als-speler-in-osm
Of is het de bedoeling dat iedereen voor €200,00 aan boss-coins verspeeld om al deze spelers te kopen?
Vrij onmogelijk zonder cheaten in de Engelse competitie..Beste is dus om Real Madrid te zijn om hier kans op te maken..Daarbij 5 Superspitsen, 4 Middenvelders ,1 Verdediger, 1 Keeper is ook vrij scheef qua verhouding..Benieuwd wie het hier gaat lukken..
Ronaldo, (Real Madrid)
De Gea, ( Man U)
Kante ( Chelsea)
Dybala, ( Juventus)
Fernandinho, (Man City)
Salah, (Liverpool)
Hazard, X (Chelsea)
Kane, (Spurs)
Sanchez, X (Spurs)
Modric , X (Real Madrid)
Özil (Arsenal)Of is dit toch de verlate (commerciële) 1 april grap..?
-
@l-r-van-kessel_nl said in Verlate 1 April grap?:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/32948/win-jezelf-als-speler-in-osm
Of is het de bedoeling dat iedereen voor €200,00 aan boss-coins verspeeld om al deze spelers te kopen?
Vrij onmogelijk zonder cheaten in de Engelse competitie..Beste is dus om Real Madrid te zijn om hier kans op te maken..Daarbij 5 Superspitsen, 4 Middenvelders ,1 Verdediger, 1 Keeper is ook vrij scheef qua verhouding..Benieuwd wie het hier gaat lukken..
Ronaldo, (Real Madrid)
De Gea, ( Man U)
Kante ( Chelsea)
Dybala, ( Juventus)
Fernandinho, (Man City)
Salah, (Liverpool)
Hazard, X (Chelsea)
Kane, (Spurs)
Sanchez, X (Spurs)
Modric , X (Real Madrid)
Özil (Arsenal)Of is dit toch de verlate (commerciële) 1 april grap..?
Kan prima denk ik. Door scouting kan je ze een paar miljoen boven de marktwaarde kopen. Verder gewoon Benz, Asensio, Bale, Isco, Casimiro op maximaal op transferlijst zetten. Een Casimiro en Isco zijn allebei meer waard dan Kroos. Het is wel handig als je in een bijna lege competitie zit ipv allemaal actieve managers.
-
@L-R-van-kessel_NL
Waar staat er dat je verplicht bent om deze 11 spelers in je selectie te hebben? En ja, waarschijnlijk zal je er wat bc in moeten pompen om dit te bereiken. Wat is daar mis mee? Als je zin hebt om bc te spenderen dan is dit een leuke tijdelijke extra mogelijkheid. Wil je niet de bc spenderen, dan doe je het niet. Of je probeert het door zo min mogelijk bc te spenderen (en ook niet door te cheaten natuurlijk) en kijken hoe ver je komt. Ook een mooie uitdaging.
Voor ieder wat wils dus. En Gamebasics verdient er hopelijk ook nog wat mee.
-
''Maar jij bent een manager dus je hebt de kans om deze spelers te coachen. Om kans te maken op jezelf als speler in de WK-selectie van jouw favoriete land moet je deze 11 WK-sterspelers verzamelen in een van je eigen OSM-Selecties!''
Lezen is een vak, moet je als mod toch wel over kunnen beschikken Eddy'tje..Waarschijnlijk, kan niet anders dan dat je die er voor nodig heb, aangezien je anders niet al die spelers kan aanschaffen.
Waarom dient GB er volgens jou hopelijk wat aan te verdienen? Verdienen aan OSM gebeurd sowieso, dit is eerder een harde marketing manier om jonge pubertjes nog wat euro's uit der zak te kloppen.
Tuurlijk hoef je hier niet aan mee te doen, ik zelf ook niet.
Maar een gemiddelde 14 jarige vind dit toch een vrij leuke ervaring, helaas hebben er zat van die leeftijd een minder financieel besef..dus uit ethisch oogpunt keur ik het af. -
@l-r-van-kessel_nl
Gewoon blijven kopen en doorverkopen via de TL, OSM is tegenwoordig het Grote Verkoopspel. Kost niet eens veel coins, want ik heb nog duizenden gratis coins die ik maar niet op krijg.
Of competities joinen waar transfers zijn uitgezet. -
@l-r-van-kessel_nl OSM is een gratis spel. Je kan al die spelers kopen zonder 1 cent uit te geven in OSM. En dat is ook het idee, het is niet voor niks dat het een week lang duurt.
-
@timeenennaam_nl said in Verlate 1 April grap?:
@l-r-van-kessel_nl
Gewoon blijven kopen en doorverkopen via de TL, OSM is tegenwoordig het Grote Verkoopspel. Kost niet eens veel coins, want ik heb nog duizenden gratis coins die ik maar niet op krijg.
Of competities joinen waar transfers zijn uitgezet.Ik lees nu dat het 1 week is en dat het nu al ingaat. Dan is het niet mogelijk om alles zo snel te verkopen. Over een hele competitie is het makkelijk haalbaar. je hebt met real madrid alleen 9 x 15 bosscoins nodig om te scouten
-
Oh heb je maar een week?
-
@timeenennaam_nl
Ja tot 14 juni. Dan is het wel onmogelijk om dit zonder BC te spenden man. Ik kom terug op mijn eerdere uitspraak dat dit prima kan -
@harry-poon Hey Harry, aangezien OSM met alle winden meewaait ("hurr durr facebook-spelletjes verdienen meer geld dan wij, we moeten nog meer pay-to-win implementeren: OSM 3.0"), hoe kijken je bazen aan tegen het gigantische succes van Fortnite? Kunnen we verwachten dat OSM binnenkort een gigantisch nieuwe weg inslaat waar pay-to-win volledig uitgesloten wordt? Nee he, jammer, dan blijf ik met OSM-pensioen.
-
@suiz-luárez_nl said in Verlate 1 April grap?:
@harry-poon Hey Harry, aangezien OSM met alle winden meewaait ("hurr durr facebook-spelletjes verdienen meer geld dan wij, we moeten nog meer pay-to-win implementeren: OSM 3.0"), hoe kijken je bazen aan tegen het gigantische succes van Fortnite? Kunnen we verwachten dat OSM binnenkort een gigantisch nieuwe weg inslaat waar pay-to-win volledig uitgesloten wordt? Nee he, jammer, dan blijf ik met OSM-pensioen.
Ik ken het spel niet zo goed maar in Fortnite kan je toch ook vanalles kopen? Daar betaal je ook voor wapens en dergelijke. Dat is toch ook gewoon mogelijk
-
The Master Of Dank Memes_NLreplied to bringdaruckus_NL on last edited by The Master Of Dank Memes_NL
@bringdaruckus_nl Volgens mij wel (speel het zelf ook niet) maar het is niet zo pay to win als het huidige OSM op het moment is. Volgens mij gaat het bij fortnite meer om cosmetische upgrades om je wapens mooier te maken of iets dergelijks, en niet om bijvoorbeeld premium wapens te kopen die meer geld verdienen of iets dergelijks.
-
@the-master-of-dank-memes_nl Klopt Fortnite verdient vooral hun geld met het verkopen van skins. Zelf snap ik de lol van Fortnite niet maar dat zal wel aan mij liggen.
-
@bringdaruckus_nl said in Verlate 1 April grap?:
Ik ken het spel niet zo goed maar in Fortnite kan je toch ook vanalles kopen? Daar betaal je ook voor wapens en dergelijke. Dat is toch ook gewoon mogelijk
Bij Fortnite kun je geen dingen kopen waarmee je in het spel voordeel krijgt ten opzichte van niet-betalende spelers, alleen cosmetische veranderingen dus.
-
@likeaboss010_nl said in Verlate 1 April grap?:
@the-master-of-dank-memes_nl Klopt Fortnite verdient vooral hun geld met het verkopen van skins. Zelf snap ik de lol van Fortnite niet maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik snap sws echt geen moer van de huidige games hoor. Ik bedoel kijk iets als Minecraft. Dan denk ik echt van wtf we zitten in 2018 en nog steeds gooien ze zo'n lelijk spel eruit. Super Mario zag er grafisch nog beter uit.
-
Fortnite is altijd hetzelfde. Als ik 1 keer schiet knalt de tegenstander er een compleet fort uit in zo'n 5 seconden waar ze 500 wood voor nodig hebben
Verbaast me dat OSM geen RNG Lootbox EA methode gebruikt
-
@spectraaaaa_nl Oehh, en lootbox systeem voor een bepaalde hoeveelheid bosscoins waarin je bosscoins, geld of spelers kan krijgen? Dat lijkt me opzich een vet idee, alleen wordt het wel ongeloofelijk Pay to win
-
@spectraaaaa_nl said in Verlate 1 April grap?:
Fortnite is altijd hetzelfde. Als ik 1 keer schiet knalt de tegenstander er een compleet fort uit in zo'n 5 seconden waar ze 500 wood voor nodig hebben
Verbaast me dat OSM geen RNG Lootbox EA methode gebruikt
dat kan ik ook zonder er geld aan te verspillen dus die methode gaat niet op.
gewoon goed looten, op OSM kan je op de app (IOS) gericht scouten dus je scout die spelers in 9 dagen, mocht je dus nu beginnen gaat het al niet meer lukken hahaha kan je nog ff lekker pompen -
Harry, dat klopt..zelf beschik ik ook nog over 'genoeg' gratis BossCoins door 14jaar OSM..
Echter heb ik het hierbij over een groot gedeelte van jullie doelgroep 10-15 jaar, welke dit wel een heel 'leuk' idee lijkt, indien zij dit binnen 7 dagen teweeg willen stellen, dienen zij aan het begin van het seizoen te zitten (met Real Madrid het best haalbaar) en dan toch echt BossCoins uitgeven om gebruik te maken van de scout en het budget aan te vullen..
Wanneer de 'winnaar' word uitgekozen ben ik ook benieuwd of jullie laten zien hoeveel BC dit diegene heeft gekost en hoeveel hiervan zijn 'aangeschaft' i.p.v. verdiend..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen een gezonde commerciële gedachtegang , verre van hier sta ik volledig achter. Echter moet je je ook niet Roomser als de paus voordoen en weet je heel goed wat de doelgroep is die je hiermee aanspreekt om dit te willen.
- Back in the days hadden we trouwens de crew-competitie. Alle grote crews in een OSM competitie met dus de crewleden als speler..Dat was toen ook een voordeel van in een crew zitten..;-)
-
@suiz-luárez_nl Fortnite is een Triple A game die de luxepositie hebben waarin ze puur voor cosmetische zaken kunnen kiezen. Dat wil elke gameontwikkelaar, believe me ;). Realiteit is echter anders voor 99.5% van alle games.