Verlate 1 April grap?
-
@timeenennaam_nl
Ja tot 14 juni. Dan is het wel onmogelijk om dit zonder BC te spenden man. Ik kom terug op mijn eerdere uitspraak dat dit prima kan -
@harry-poon Hey Harry, aangezien OSM met alle winden meewaait ("hurr durr facebook-spelletjes verdienen meer geld dan wij, we moeten nog meer pay-to-win implementeren: OSM 3.0"), hoe kijken je bazen aan tegen het gigantische succes van Fortnite? Kunnen we verwachten dat OSM binnenkort een gigantisch nieuwe weg inslaat waar pay-to-win volledig uitgesloten wordt? Nee he, jammer, dan blijf ik met OSM-pensioen.
-
@suiz-luárez_nl said in Verlate 1 April grap?:
@harry-poon Hey Harry, aangezien OSM met alle winden meewaait ("hurr durr facebook-spelletjes verdienen meer geld dan wij, we moeten nog meer pay-to-win implementeren: OSM 3.0"), hoe kijken je bazen aan tegen het gigantische succes van Fortnite? Kunnen we verwachten dat OSM binnenkort een gigantisch nieuwe weg inslaat waar pay-to-win volledig uitgesloten wordt? Nee he, jammer, dan blijf ik met OSM-pensioen.
Ik ken het spel niet zo goed maar in Fortnite kan je toch ook vanalles kopen? Daar betaal je ook voor wapens en dergelijke. Dat is toch ook gewoon mogelijk
-
The Master Of Dank Memes_NLreplied to bringdaruckus_NL on last edited by The Master Of Dank Memes_NL
@bringdaruckus_nl Volgens mij wel (speel het zelf ook niet) maar het is niet zo pay to win als het huidige OSM op het moment is. Volgens mij gaat het bij fortnite meer om cosmetische upgrades om je wapens mooier te maken of iets dergelijks, en niet om bijvoorbeeld premium wapens te kopen die meer geld verdienen of iets dergelijks.
-
@the-master-of-dank-memes_nl Klopt Fortnite verdient vooral hun geld met het verkopen van skins. Zelf snap ik de lol van Fortnite niet maar dat zal wel aan mij liggen.
-
@bringdaruckus_nl said in Verlate 1 April grap?:
Ik ken het spel niet zo goed maar in Fortnite kan je toch ook vanalles kopen? Daar betaal je ook voor wapens en dergelijke. Dat is toch ook gewoon mogelijk
Bij Fortnite kun je geen dingen kopen waarmee je in het spel voordeel krijgt ten opzichte van niet-betalende spelers, alleen cosmetische veranderingen dus.
-
@likeaboss010_nl said in Verlate 1 April grap?:
@the-master-of-dank-memes_nl Klopt Fortnite verdient vooral hun geld met het verkopen van skins. Zelf snap ik de lol van Fortnite niet maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik snap sws echt geen moer van de huidige games hoor. Ik bedoel kijk iets als Minecraft. Dan denk ik echt van wtf we zitten in 2018 en nog steeds gooien ze zo'n lelijk spel eruit. Super Mario zag er grafisch nog beter uit.
-
Fortnite is altijd hetzelfde. Als ik 1 keer schiet knalt de tegenstander er een compleet fort uit in zo'n 5 seconden waar ze 500 wood voor nodig hebben
Verbaast me dat OSM geen RNG Lootbox EA methode gebruikt
-
@spectraaaaa_nl Oehh, en lootbox systeem voor een bepaalde hoeveelheid bosscoins waarin je bosscoins, geld of spelers kan krijgen? Dat lijkt me opzich een vet idee, alleen wordt het wel ongeloofelijk Pay to win
-
@spectraaaaa_nl said in Verlate 1 April grap?:
Fortnite is altijd hetzelfde. Als ik 1 keer schiet knalt de tegenstander er een compleet fort uit in zo'n 5 seconden waar ze 500 wood voor nodig hebben
Verbaast me dat OSM geen RNG Lootbox EA methode gebruikt
dat kan ik ook zonder er geld aan te verspillen dus die methode gaat niet op.
gewoon goed looten, op OSM kan je op de app (IOS) gericht scouten dus je scout die spelers in 9 dagen, mocht je dus nu beginnen gaat het al niet meer lukken hahaha kan je nog ff lekker pompen -
Harry, dat klopt..zelf beschik ik ook nog over 'genoeg' gratis BossCoins door 14jaar OSM..
Echter heb ik het hierbij over een groot gedeelte van jullie doelgroep 10-15 jaar, welke dit wel een heel 'leuk' idee lijkt, indien zij dit binnen 7 dagen teweeg willen stellen, dienen zij aan het begin van het seizoen te zitten (met Real Madrid het best haalbaar) en dan toch echt BossCoins uitgeven om gebruik te maken van de scout en het budget aan te vullen..
Wanneer de 'winnaar' word uitgekozen ben ik ook benieuwd of jullie laten zien hoeveel BC dit diegene heeft gekost en hoeveel hiervan zijn 'aangeschaft' i.p.v. verdiend..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen een gezonde commerciële gedachtegang , verre van hier sta ik volledig achter. Echter moet je je ook niet Roomser als de paus voordoen en weet je heel goed wat de doelgroep is die je hiermee aanspreekt om dit te willen.
- Back in the days hadden we trouwens de crew-competitie. Alle grote crews in een OSM competitie met dus de crewleden als speler..Dat was toen ook een voordeel van in een crew zitten..;-)
-
@suiz-luárez_nl Fortnite is een Triple A game die de luxepositie hebben waarin ze puur voor cosmetische zaken kunnen kiezen. Dat wil elke gameontwikkelaar, believe me ;). Realiteit is echter anders voor 99.5% van alle games.
-
@l-r-van-kessel_nl Klein nuanceverschil: onze grootste doelgroep zit tussen 18-24 (meeste spelers ook). Wat zou jij een leuke actie vinden die roomser dan de paus is?
-
Het is bekend dat jullie een online marketeer zoeken, maar zo doe je je daar wel heel makkelijk vanaf he Acties die mij interesseren zijn helaas niet haalbaar (wet op kansspelen e.d.) of je zou BossCoins in moeten kunnen zetten in een competitie/wedstrijd om aan meer BossCoins te komen (maar dan krijg je misschien weer te maken met autoriteit kansspelen omdat je het over een inleg (die betaald kan zijn) gaat hebben.
BossCoins inwissels voor € (of crypto)
BossCoins inwisselen tegen wedstrijdtickets eredivisie/andere competitie...Persoonlijk vermoed ik dat de doelgroep 18-24 (welke dit spel zeker spelen) minder happig is om er serieus geld aan uit te geven om in een actieve selectie voor het wk geplaatst te worden (Ja theoretisch is het 'gratis' mogelijk, echter blijken bijna alle Volkswagens ook over sjoemelsoftware te beschikken om die theoretische waardes te behalen.)
7 dagen , 11 topspelers scouten (en dosis geluk op de transferlijst , kost in het minimale geval 11 boss coins , dan zouden wel ALLE spelers op de transferlijst tevoorschijn moeten komen op het moment dat je zelf inlogt en niet voor je neus worden weggekaapt) Je dient heel snel van je eigen selectie af te zijn waardoor je deze spelers ook van de transferlijst kan kopen..
Daarbij werkt dit dan ook in praktijk alleen als je net begint aan een competitie ( tijdens verder verloop van de competitie worden er in veel mindere mate spelers verkocht).Dus nu even het praktijk gedeelte, jij weet net zo goed als ieder ander hier dat dit niet haalbaar is zonder er een smak geld ( Boss coins t.b.v. de scout + extra budget wat je nodig heb). Degene die dit er hoogstwaarschijnlijk wel voor over hebben zijn kids in de leeftijd van 9-14 (aangezien het daar toch heel wat voor lijkt te zijn.)
Elke 18+er die daar serieus over nadenkt om circa € 50/100 aan uit te geven is vermoedelijk ook mentaal niet al te goed ontwikkelt, willen jullie daar dan geld van 'aftroggelen'. -
@l-r-van-kessel_nl said in Verlate 1 April grap?:
Het is bekend dat jullie een online marketeer zoeken, maar zo doe je je daar wel heel makkelijk vanaf he
Haha, het staat je vrij om te solliciteren
Dat laatste is gewoon echt niet waar. Het is prima haalbaar zonder te investeren. Het is een feit dat een klein % van de OSM spelers geld investeert, en dat is prima. Zo'n actie zorgt er niet voor dat dat % ineens groter wordt. We zijn een gratis spel en kunnen leven van dat kleine %. We mikken wel op een groter aantal spelers, want we vinden OSM een spel dat iedereen zou moeten spelen.
Daarnaast mikken wij zeker niet op jonge kids om geld te verdienen. Ik ben naast werknemer bij OSM ook gewoon een gozer die na zijn werk naar huis gaat. En ik zou er niet zo best van slapen als dat ons doel was.