• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Oefenwedstrijden

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
2 Posts 2 Posters 262 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Wesselderij_NLW Offline
    Wesselderij_NLW Offline
    Wesselderij_NL
    wrote on last edited by

Ik had een vraagje betreffende het spelen van oefenwedstrijden.

Hoe wordt precies bepaald welke spelers progressie boeken? Speelt het spel van een bepaalde speler in een wedstrijd mee? Of wordt het van te voren al vastgesteld door de engine?

Daarbij had ik ook nog de vraag of het weekend-event een dag verlengd wordt of niet, aangezien de speelronde van vrijdag op zaterdag hetzelfde is gebleven.
    Op vrijdag had ik al 3 wedstrijden gespeeld op 1 slot, maar vervolgens bleven die uitslagen staan waardoor ik niet erg veel progressie boekte ten opzichte van eerst (want de gehele zaterdag had ik al zogenaamd 3 wedstrijden gespeeld ), waardoor ik 1 dag aan oefenwedstrijden heb gemist. Het maakt mij niet echt uit of het verlengd wordt of niet, was gewoon benieuwd of ik niet de enige was die hier last van had.

Ik heb geprobeerd om iets creatiefs te bedenken, maar dit is het uiteindelijke geworden.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Wesselderij_NL on last edited by

@wesselderij_nl

Welke spelers er progressie krijgen tijdens oefenwedstrijden wordt willekeurig bepaald door de engine.

Of het weekend-event verlengt wordt zullen we morgen wel zien. En ja, je zal niet de enige zijn die minimaal een dag is verloren.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular