• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Oefenwedstrijden

Hulp
    2
    2
    182
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Wesselderij_NL
      Wesselderij_NL last edited by

Ik had een vraagje betreffende het spelen van oefenwedstrijden.

Hoe wordt precies bepaald welke spelers progressie boeken? Speelt het spel van een bepaalde speler in een wedstrijd mee? Of wordt het van te voren al vastgesteld door de engine?

Daarbij had ik ook nog de vraag of het weekend-event een dag verlengd wordt of niet, aangezien de speelronde van vrijdag op zaterdag hetzelfde is gebleven.
      Op vrijdag had ik al 3 wedstrijden gespeeld op 1 slot, maar vervolgens bleven die uitslagen staan waardoor ik niet erg veel progressie boekte ten opzichte van eerst (want de gehele zaterdag had ik al zogenaamd 3 wedstrijden gespeeld ), waardoor ik 1 dag aan oefenwedstrijden heb gemist. Het maakt mij niet echt uit of het verlengd wordt of niet, was gewoon benieuwd of ik niet de enige was die hier last van had.

Ik heb geprobeerd om iets creatiefs te bedenken, maar dit is het uiteindelijke geworden.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Wesselderij_NL last edited by

@wesselderij_nl

Welke spelers er progressie krijgen tijdens oefenwedstrijden wordt willekeurig bepaald door de engine.

Of het weekend-event verlengt wordt zullen we morgen wel zien. En ja, je zal niet de enige zijn die minimaal een dag is verloren.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post