SKHF Café
-
@Sam-08_NL Wat voor foutmeldingen hebben we het over?
-
Weet niet meer juist wat of hoe, maar 't was iig bij @bringdaruckus_NL iets...
-
@Bjorn2321_NL
Klopt, boven de 2 miljard verandert de waarde van een speler namelijk in de min.
Geen idee hoeveel coins er in dit team zitten, maar ik zag wel dat hij zo'n 30 spelers had verkocht, dus hij heeft verder niet al te veel gehandeld om winst te maken. -
@Vloemichiel_NL
Nu kun je diehard posten -
@Silvester-J_NL Haha ja wel vreemd. Ik heb hier wel mijn twijfels bij. Je kan flink Boss Coins investeren maar zowel Oefenwedstrijden als Trainingen worden natuurlijk minder effectief als je ze vaak op een dag doet. Dus het is niet zo dat je met Boss Coins oneindig je gang kunt gaan.
-
@Harry-Poon_NL Wat wordt de strategie om het forum weer aan de praat te krijgen, of heeft dit geen prioriteit? #dtv
-
@Harry-Poon_NL said in SKHF'16 Café:
@Silvester-J_NL Haha ja wel vreemd. Ik heb hier wel mijn twijfels bij. Je kan flink Boss Coins investeren maar zowel Oefenwedstrijden als Trainingen worden natuurlijk minder effectief als je ze vaak op een dag doet. Dus het is niet zo dat je met Boss Coins oneindig je gang kunt gaan, tenzij je Jeroen Derwort heet.
Zo.
-
@Silvester-J_NL
Wel mooi als je dan tweede wordt -
@Vjenne-Rulezz_NL ja zal ongetwijfeld, maar ik ben hier niet maar vaak te vinden en de laatste keer was het niet wit
-
Jezus, gewoon weer een forum minder #lol
-
Nog steeds 4 hoor
-
Vanmiddag eindelijk eerste rijles gehad, jezus wat is dat easy, op af en toe wat gehannes met de koppeling na.
@Suiz-Luárez_NL met zonnebril uiteraard
-
@Vjenne-Rulezz_NL Voetbal topics en -1 topics zijn samen. Crewsgedeelte heeft een andere naam.
-
@Furrax_NL Ja dus? Zijn toch nog steeds gewoon 4 fora?
-
@spectraaaaa_NL Is gehannes met de koppeling niet eigenlijk wat je praktisch je eerste rijles doet?
-
@spectraaaaa_NL
Ik las gewannes met de koppelingMja, Nederland is ook wel easy land voor automobilisten
-
@pompompompompommop_NL Maar voetbal en -1 waren toch apart?
-
@Furrax_NL Ja, maar we hebben nog steeds vier fora.
-
@timeenennaam_NL
Als ik net m'n rijbewijs zou hebben, en ik door hartje Amsterdam zou moeten rijden zou ik toch redelijk in m'n broek schijten omdat ik wss een fietser of 80 zou aanrijden.Maar buiten dat is Nederland best oké ja.
-
@zal-ik-ooit-eerste-worden_NL
In Nederland heb je nog redelijk geordende fietspaden. In mediterraanse landen heb je van die steden met alleen maar scooters die overal tussendoor klappen.