Voetbal internationaal transfers
-
@SIRclitjeslikker_NL Eindelijk doet Chelsea weer eens een goeie transfer. Onana is een goeie vriend van hem, die mag ook wel mee.
-
@Furrax_NL said in Voetbal internationaal transfers:
Tevreden met de prijs van Ziyech?
Mwah, niet echt. Als De Ligt en Frenkie de Jong zo'n 70 tot 80 miljoen opleveren, zou Ziyech op zijn minst voor 60 miljoen verkocht moeten worden. Al is hij wel een stuk ouder natuurlijk. In zijn hernieuwde contract zal waarschijnlijk een gelimiteerde transfersom van 45 miljoen zijn opgenomen. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax anders genoegen zal nemen met dit bedrag.
-
Ik vind 45 ook echt bizar weinig.
-
@Furrax_NL
Ja en Nee..
Ja 45 is een hoog bedrag voor een speler van zijn leeftijd die vanuit de Eredivisie voor het eerst naar het buitenland vertrekt. Het is ook een gelimiteerde afkoopsom een deal die zij overeengekomen zijn in de tijd dat de 45 van toen de 65 is van nu..
Nee , probeer maar een vervanger te halen met deze zak geld..Dat word er hopelijk een die het Ziyech niveau had toen die naar Ajax kwam (iemand met het huidige Ziyech niveau komt namelijk niet naar Ajax).
Het is hem van harte gegund.
-
Sws is het echt enorm zeldzaam dat een speler van zijn leeftijd uit een competitie als de eredivisie naar een topclub vertrekt. Topclubs kopen over het algemeen alleen oudere spelers uit grote competitie. Heel zelden komen er wat oudere spelers uit Russische competitie.
-
Iemand al bekend met de nieuwe aanwinst van Ajax? Als je zijn stats zo ziet heeft hij niet veel rendement nog (6 doelpunten in 49 wedstrijden)
-
Anthony gaat murderen
-
Ajax
-
Antony is nu zeker.
Ziyech is definitief vertrokken en Barcelona heeft Braitwaith gekocht.. -
Zou Neres houdbaar zijn komende zomer? Vijf zeer belangrijke spelers vertrekken: Ziyech, Onana, van de Beek, Tagliafico en Neres. Zou Overmars werkelijk zo dom zijn om ze alle vijf te laten gaan? Ik denk het niet. Ik gok zomaar dat er alles aan gedaan zal worden om Tagliafico of Neres te houden.
-
En daarmee bedoel ik: elk bod weigeren en salaris omhoog.
-
Geen idee of er echt concrete belangstelling is voor Neres en Tagliafico. Voor Onana is het natuurlijk wel afwachten of er een plek vrij komt bij een topclub. Hij zal geen tweede keeper gaan worden. En ik vraag me af of er werkelijk iets speelt rond Van de Beek. Als Valentijn Driessen het zegt, dan kan je er vrijwel vanuit gaan dat er niets van klopt. Die gast kraamt alleen maar onzin uit. Als hij daadwerkelijk naar Real Madrid zou gaan en de deal al nagenoeg rond was, dan was het inmiddels wel in kannen en kruiken geweest. Maar je hoort er helemaal niets over.
-
@FC-Eddie_NL said in Voetbal internationaal transfers:
n het zegt, dan kan je er vrijwel vanuit gaan dat er niets van klopt. Die gast kraamt alleen maar onzin uit. Als hij daadwerkelijk naar Real Madrid zou gaan en de deal al nagenoeg rond was, dan was het inmiddels wel in kannen en kruiken geweest. Maar je hoort er helemaal niets over.
Nico Tagliafico vertrekt sowieso (Helaas) concrete belangstelling.
Neres vertrekt niet denk ik na zijn blessure..Opstelling volgend jaar voorin :
Neres-Traore-Antony
-------Promes(10)-------
Gravenberch--Eiting
Martinez-Blind-Schuurs-Mazraoui
-------------??------------------ -
Nee geen Schuurs maar Veltman want die raak je aan de straatstenen niet kwijt en elke mongool zet die Veltman er wel weer in.
-
Op dit moment maakt het weinig uit of je Schuurs of Veltman daar neerzet. Beide zijn prima verdedigers, maar hebben ook (nog) slaapmomentjes (veltmannetjes en schuursjes). Ik denk wel dat Schuurs op termijn de vaste rechter centraleverdediger gaat worden. Gaat een lastig verhaal worden op de linksback-positie als Tagliafico en Dest vertrekken. Geen idee of Martinez daar kan spelen en voor de rest hebben we niemand. Ik zie Traoré Tadic nog niet uit de basis spelen volgend seizoen. Die heeft het op dit moment ontzettend moeilijk om overeind te blijven en voegt nog niets toe aan het spel van Ajax.
-
Ja net als Tadic op 't moment.
-
@L-R-van-kessel_NL said in Voetbal internationaal transfers:
@FC-Eddie_NL said in Voetbal internationaal transfers:
n het zegt, dan kan je er vrijwel vanuit gaan dat er niets van klopt. Die gast kraamt alleen maar onzin uit. Als hij daadwerkelijk naar Real Madrid zou gaan en de deal al nagenoeg rond was, dan was het inmiddels wel in kannen en kruiken geweest. Maar je hoort er helemaal niets over.
Nico Tagliafico vertrekt sowieso (Helaas) concrete belangstelling.
Neres vertrekt niet denk ik na zijn blessure..Opstelling volgend jaar voorin :
Neres-Traore-Antony
-------Promes(10)-------
Gravenberch--Eiting
Martinez-Blind-Schuurs-Mazraoui
-------------??------------------Serieus Lor? Je weet toch dat dit onzin is. Waar is Tadic? Er worden sws aankopen gedaan en dat is maar goed ook. Eiting en Gravenberch op een middenveld gaat echt niet gebeuren.
-
Waarom niet? Ik vind die drie gasten erg talentvol (Gravenberch, Eiting, Ekkelenkamp)
-
@bringdaruckus_NL
Tadic is hopelijk in China op dat moment.
Natuurlijk hoop ik dat er aankopen aankomen en een middenveld met Gravenberch laat geen klote zien, Eiting heeft mijn hart ook nog niet gestolen.
Wie weet staat Marin ineens op.@FC-Eddie_NL Ja Martinez zou daar ook uit de voeten moeten kunnen.
Veltman een prima verdediger? Misschien op PES 2020...Anders ben ik benieuwd naar jou definitie van prima. Schuurs kan er komen als zijn foutjes uit zn spel worden gehaald. Andere kant, wij zijn jaren verwend geweest met Sanchez en toen de Ligt. We hebben daarvoor een mindere periode verdedigers gehad en daarvoor hadden we Jantje en Toby achterin. -
@L-R-van-kessel_NL
Serieus, wat is er mis met Veltman? Jammer dat je meedoet aan de hype om hem te bashen. Blijkbaar moet nu elke centrale verdediger minimaal even goed zijn als De Ligt of Blind. Tuurlijk, het is geen wereldverdediger en Ajax zal zijn plafond zijn, maar zo heel veel fout doet hij nou ook weer niet. Hij kan echt wel verdedigen en onderschept ook wel eens ballen. Blijkbaar zijn zijn slaapmomentjes voldoende om hem in den treure te bashen. En je moet hem natuurlijk niet gaan vergelijken met De Ligt of Sanchez Daar komt hij inderdaad kwaliteiten te kort voor.