Voetbal internationaal transfers
-
Antony is nu zeker.
Ziyech is definitief vertrokken en Barcelona heeft Braitwaith gekocht.. -
Zou Neres houdbaar zijn komende zomer? Vijf zeer belangrijke spelers vertrekken: Ziyech, Onana, van de Beek, Tagliafico en Neres. Zou Overmars werkelijk zo dom zijn om ze alle vijf te laten gaan? Ik denk het niet. Ik gok zomaar dat er alles aan gedaan zal worden om Tagliafico of Neres te houden.
-
En daarmee bedoel ik: elk bod weigeren en salaris omhoog.
-
Geen idee of er echt concrete belangstelling is voor Neres en Tagliafico. Voor Onana is het natuurlijk wel afwachten of er een plek vrij komt bij een topclub. Hij zal geen tweede keeper gaan worden. En ik vraag me af of er werkelijk iets speelt rond Van de Beek. Als Valentijn Driessen het zegt, dan kan je er vrijwel vanuit gaan dat er niets van klopt. Die gast kraamt alleen maar onzin uit. Als hij daadwerkelijk naar Real Madrid zou gaan en de deal al nagenoeg rond was, dan was het inmiddels wel in kannen en kruiken geweest. Maar je hoort er helemaal niets over.
-
@FC-Eddie_NL said in Voetbal internationaal transfers:
n het zegt, dan kan je er vrijwel vanuit gaan dat er niets van klopt. Die gast kraamt alleen maar onzin uit. Als hij daadwerkelijk naar Real Madrid zou gaan en de deal al nagenoeg rond was, dan was het inmiddels wel in kannen en kruiken geweest. Maar je hoort er helemaal niets over.
Nico Tagliafico vertrekt sowieso (Helaas) concrete belangstelling.
Neres vertrekt niet denk ik na zijn blessure..Opstelling volgend jaar voorin :
Neres-Traore-Antony
-------Promes(10)-------
Gravenberch--Eiting
Martinez-Blind-Schuurs-Mazraoui
-------------??------------------ -
Nee geen Schuurs maar Veltman want die raak je aan de straatstenen niet kwijt en elke mongool zet die Veltman er wel weer in.
-
Op dit moment maakt het weinig uit of je Schuurs of Veltman daar neerzet. Beide zijn prima verdedigers, maar hebben ook (nog) slaapmomentjes (veltmannetjes en schuursjes). Ik denk wel dat Schuurs op termijn de vaste rechter centraleverdediger gaat worden. Gaat een lastig verhaal worden op de linksback-positie als Tagliafico en Dest vertrekken. Geen idee of Martinez daar kan spelen en voor de rest hebben we niemand. Ik zie Traoré Tadic nog niet uit de basis spelen volgend seizoen. Die heeft het op dit moment ontzettend moeilijk om overeind te blijven en voegt nog niets toe aan het spel van Ajax.
-
Ja net als Tadic op 't moment.
-
@L-R-van-kessel_NL said in Voetbal internationaal transfers:
@FC-Eddie_NL said in Voetbal internationaal transfers:
n het zegt, dan kan je er vrijwel vanuit gaan dat er niets van klopt. Die gast kraamt alleen maar onzin uit. Als hij daadwerkelijk naar Real Madrid zou gaan en de deal al nagenoeg rond was, dan was het inmiddels wel in kannen en kruiken geweest. Maar je hoort er helemaal niets over.
Nico Tagliafico vertrekt sowieso (Helaas) concrete belangstelling.
Neres vertrekt niet denk ik na zijn blessure..Opstelling volgend jaar voorin :
Neres-Traore-Antony
-------Promes(10)-------
Gravenberch--Eiting
Martinez-Blind-Schuurs-Mazraoui
-------------??------------------Serieus Lor? Je weet toch dat dit onzin is. Waar is Tadic? Er worden sws aankopen gedaan en dat is maar goed ook. Eiting en Gravenberch op een middenveld gaat echt niet gebeuren.
-
Waarom niet? Ik vind die drie gasten erg talentvol (Gravenberch, Eiting, Ekkelenkamp)
-
@bringdaruckus_NL
Tadic is hopelijk in China op dat moment.
Natuurlijk hoop ik dat er aankopen aankomen en een middenveld met Gravenberch laat geen klote zien, Eiting heeft mijn hart ook nog niet gestolen.
Wie weet staat Marin ineens op.@FC-Eddie_NL Ja Martinez zou daar ook uit de voeten moeten kunnen.
Veltman een prima verdediger? Misschien op PES 2020...Anders ben ik benieuwd naar jou definitie van prima. Schuurs kan er komen als zijn foutjes uit zn spel worden gehaald. Andere kant, wij zijn jaren verwend geweest met Sanchez en toen de Ligt. We hebben daarvoor een mindere periode verdedigers gehad en daarvoor hadden we Jantje en Toby achterin. -
@L-R-van-kessel_NL
Serieus, wat is er mis met Veltman? Jammer dat je meedoet aan de hype om hem te bashen. Blijkbaar moet nu elke centrale verdediger minimaal even goed zijn als De Ligt of Blind. Tuurlijk, het is geen wereldverdediger en Ajax zal zijn plafond zijn, maar zo heel veel fout doet hij nou ook weer niet. Hij kan echt wel verdedigen en onderschept ook wel eens ballen. Blijkbaar zijn zijn slaapmomentjes voldoende om hem in den treure te bashen. En je moet hem natuurlijk niet gaan vergelijken met De Ligt of Sanchez Daar komt hij inderdaad kwaliteiten te kort voor.
-
Wat is niet mis met Veltman? Het is zo'n geweldig dramatisch slechte verdediger. Wat een ramp is die gozer. En elke mongool stelt hem weer op. Frank de Boer is gewoon een ongelofelijke idioot, maar dat is niks nieuws dat wisten we al. Maar dat Peter Bosz Veltman boven Tete verkiest, daar begreep niemand iets van. Ook Ten Hag nu en af en toe bij het Nederlands elftal komt Veltman weer bovendrijven. En iedere wedstrijd is het weer raak. Slecht verdedigen, fatale blunders, Echt een dramaverdediger.
Het is geen hype om Veltman te bashen. Iedereen vindt hem slecht. Echt al jaarenlang. Ik meen mij te herinneren dat hij wel een erg sterk debuutjaar kende. Maar dat kan ik me niet meer herinneren dat is al zo lang geleden. Voor de rest is die Veltman zo slecht joh. Drama. Iedere wedstrijd opnieuw. Dat vindt heel Nederland. Al jaren. Het is dus geen hype.
-
Dat Ten Hag hem opstelt komt ook doordat Schuurs en Alvarez nog niet laten zien echt heel veel beter te zijn dan hem. En elke wedstrijd een fatale blunder is ook wat overdreven. Overigens maakte Blind tegen Heracles Almelo ook een fatale blunder en datzelfde geldt voor Schuurs tegen Getafe. Wat het Nederlands Elftal betreft heb je wel een punt. Ik begrijp ook niet echt waarom je Veltman als rechtsback zou zetten. Dat kan hij niet en datzelfde geldt voor Blind op de linksback positie.
PS: Doe een beetje rustig met je taalgebruik.
-
@FC-Eddie_NL Veltman is dan weer het andere uiterste hoor. Er zitten echt nog wel een paar categorien tussen Veltman en de Ligt. Zeker met de bankrekening van Ajax.
-
@Scheeftand_NL said in Voetbal internationaal transfers:
Waarom niet? Ik vind die drie gasten erg talentvol (Gravenberch, Eiting, Ekkelenkamp)
Ik niet. In gravenberch zie ik zeker een talentvolle speler al zie ik heM liever in een aanvallendere rol. Denk dat zijn potentie zoals hij nu wordt gebruikt niet wordt benut. De andere 2 niet, Eiting is ook alweer 22 jaar.
-
Ik doe niet mee aan de hype, ik hou al jarenlang mn hart vast met Veltman. Zie ik hem in de basisopstelling is het wederom een deceptie (Ditzelfde had ik ook met Blind voordat hij naar Groningen ging).
Veltman komt gewoon op elk vlak tekort bij Ajax, leuk voor Utrecht/Heerenveen/Freiburg/Toulouse.
Misschien dat Ajax Tete wilt terughalen, mooi versterking op de rechtsback in het geval dat Dest vertrekt.
@bringdaruckus_NL Al ben ik wel bang dat Gravenberch de nieuwe Bazoer word, iets wat zonde zou zijn..
-
@L-R-van-kessel_NL dat snap ik opzich wel, heeft wel trekjes. maar vind Gravenberch een betere dribbel hebben en meer scorend vermogen
-
Het nieuwe transferseizoen is alweer even geopend.
- Aguero naar Barca
- Wijnaldum kiest verrassend voor PSG i.p.v. Barca.
- Depay gaat het 2e elftal van Barca versterken (Of word hij de nieuwe linksback van het 1e?)
- Berghuis verlaat Feyenoord vermoedelijk voor Ajax. De reacties op de Feyenoord fora zijn die 6M dik waard.
Welke spelers gaan er na het EK een mooie transfer verdienen die zij anders nooit hadden gemaakt? Damsgaard is hier de grootste kanshebber voor gevolgd door Schick.
Dumfries is de enige speler aan Nederlandse kant die al weg mocht bij PSV maar hierbij wel even zijn marktwaarde heeft verhoogd.
De marktwaarde van van Aanholt is juist gedaald.Welke spraakmakende transfers weten jullie allemaal te melden?
Kane gaat de Spurs vermoedelijk verlaten
-
Sancho: Borussia Dortmund -> Manchester United