Kanarifuglene: [KL] League
-
Slechte flow in de laatste wedstrijden.... Volgend seizoen beter dan maar
-
De eindstanden in KL1 KL2 en KL3
De tussenstand in KL4Proficiat aan Vundezz met eind en sheet winst!
Vergeet de inschrijving niet voor het volgende KL seizoen!
-
@wooper_NL Thanks Wooper, was een spanned seizoen, met flink wat kandidaten voor de titel. Maakt de overwinning nog mooier Op naar t volgende seizoen!
-
@Vundezz_NL Proficiat Kevin met het kampioenschap en de sheetwinst, sterk seizoen
-
Gefeliciteerd Kevin
-
Thanks mannen
-
Hallo KL spelers,
Zoals jullie waarschijnlijk al in de topic "Crew cup discussies" gelezen hebben ga ik het voor een tijdje wat rustiger aan doen. Daarom zal @maricja_NL van de crew looking for silverware mij helpen met de tussenstanden en opzet van de KL league.
In het verleden heeft Maris al de KL georganiseerd, daarom was het een logische en makkelijke keuze om haar te betrekken in organisatie.
Hier wil ik ook iedereen bedanken voor de deelnames en samenwerking.
Veel succes en tot later!
-
@Vundezz_NL
Van harte Vundezz, tot de laatste dag spannende strijd om de titel. Je hebt het verdiend! -
@Renkie_NL thanks! Zwaar bevochten.....️️
-
@wooper_NL Heel erg bedankt voor het verzorgen van de KL in de afgelopen tijden. Ik vind het dan ook alleen maar fijn, dat ik hier weer aan mee kan helpen
Wel lekker mee blijven spelen in de KL hè
-
Succes maris
-
De eindstand in KL4
-
Gefeliciteerd met de winst in KL4, Dennis
-
Let op!
Vergeet je niet in te schrijven voor het nieuwe seizoenDeadline Inschrijving: Vrijdag 1 mei, 23:59 uur.
Loting: Zaterdag 2 mei
Startdatum: Maandag 4 mei om 21.30 -
@maricja_NL
ThanQ Mevrouw. -
@maricja_NL Zet mij er maar weer bij..Ik ben er wel achter dat 4-3-3 niet meer werkt in de KL
-
@L-R-van-kessel_NL Gezellig
Zag dat Yassin jou, met zijn inschrijving, op de lijst hebt gezet. -
Nog iets meer dan 24 uur om je in te schrijven voor het nieuwe seizoen
Let op! Het nieuwe seizoen zal starten op 5 mei (ipv 4 mei) ivm accountbezettingen door de serverproblemen van gisteren
-
Ik heb me voor het eerst ingeschreven. Kan iemand mij uitleggen hoe de puntentelling werkt en hoe wordt bepaald wie welk team krijgt toegewezen?