-
Telkens als ik met facebook wil connecten staat er oops er is iets fout gegaan!
-
Probeer in eerste instantie eens de cookies en cache te verwijderen. Indien dat niets oplost mag je het template invullen die je hier vindt.
-
Sorry ik heb niet heel veel verstand van zulk soort dingen... dus hoe verwijder je cookies & offline internet bestanden? En wat is het uberhaupt sorry dat ik dit niet weet, volgensmij is dat namelijk best dom. Maar hoe? En wat?
-
Cookies:
Een cookie is een klein tekstbestand dat tijdens uw bezoek aan een website op bijvoorbeeld uw computer, tablet of smartphone wordt geplaatst. In dit tekstbestand wordt informatie opgeslagen. Deze informatie kan bij een later bezoek weer worden herkend door deze website. En soms kan ook een andere website de cookie lezen en er informatie in opslaan.
Sommige cookies zijn noodzakelijk. Omdat de website het anders niet doet. Er zijn ook cookies die handig zijn voor de bezoeker. Bijvoorbeeld omdat hij onthoudt in welke taal u de website wilt lezen. Maar veel cookies worden gebruikt om bij te houden wat u op internet doet. Bijvoorbeeld naar welke pagina's u hebt gekeken.
Cache:
een opslagplaats waarin gegevens tijdelijk worden opgeslagen om sneller toegang tot deze data mogelijk te maken.
Voor beide kan het handig zijn om dit bijvoorbeeld eens in de twee weken of eventueel een keer in de maand te verwijderen, zodat er weer nieuwe gegevens opgeslagen kunnen worden.
Welke stappen je moet volgen om dit te verwijderen is afhankelijk van welke browser je gebruikt. Weet je welke browser je gebruikt?
-
Ik gebruik momenteel firefox. Maar ik ga wel kijken of Chrome werkt. En dat met cookies en dergelijken dat heb ik niet, dus daar kan het niet aan liggen.
-
Misschien werkt het facebook connecten wel met chrome namelijk
-
Met Chrome werkt hij wel! Bedankt voor de hulp! Hopelijk spreek ik je nog wel een keer.
-
Top!. Mooi dat het gelukt is. Dan zal ik dit topic sluiten.