Achievement error bij claimen
-
---Even in engels, had deze al zo getypt---
Dear OSM,
2 days ago my dutch competition ended (7-1-2018) and i got a popup that i had received 2 achievements:
- Superman (stay unbeaten the whole season)
- Topseason (more than 3k point in 1 season)
And both of them gave an error while collecting the achievement credits.
Now i am unable to get these achievement credits and the achievements still show "unfinished".
I also won the cup and the achievement "win the cup 10 times" does not show progress.Can you help me with this?
greetings,
The_Zylox
-
This post is deleted!
-
-
-
Hey
I just have the same problem! How did you fix it?
It was the Achievement Cupmaster 400 Credits.. An error popped up and didn't get my credits. Also can't collect them... -
I did not fix it, im hoping anybody here can help me get the achievements AND credits
-
Je mag hier gewoon Nederlands praten, haha
-
Van een ander topic:
"Er blijken wat problemen te zijn met het unlocken van de achievements, aangezien we hier nu meerdere meldingen over binnen hebben gekregen. Graag een fullscreen screenshot (je managernaam dient zichtbaar te zijn in de screenshot) posten van de achievements pagina waarbij het duidelijk is dat deze achievement nog niet unlocked is. Dan kan ik het doorgeven aan Gamebasics en kunnen zij handmatig deze achievement voor je unlocken + de benodigde Bosscoins aan je account koppelen."Screenshot maken doe je zo:
*Het maken van een screenshot
Vaak wordt er gevraagd naar een screenshot. Dit is om duidelijk te kunnen maken waar het probleem zit, en of het probleem ook daadwerkelijk bij OSM ligt of niet. Hieronder vind je een stapsgewijze uitleg over hoe je een screenshot moet maken.Stap 1:
Ga naar de pagina waarop de Bug/Fout zich voordoet. Zorg dat goed en duidelijk in beeld is wat de bug is en dat ook de datum en tijd goed in beeld is!Stap 2:
Maak de screenshot door middel van het indrukken van de Prt Scr toets (Let op: bij sommige apparaten is het ook nodig om tegelijkertijd de Fn toets in te drukken)Stap 3:
Nu je de screenshot hebt gemaakt zal je deze moeten opslaan als plaatje. Dit doe je door bijvoorbeeld het programma Paint te openen. Dit staat op elke Windows computer.
Wanneer je eenmaal in het programma Paint bent ga je naar “Bewerken” en vervolgens kies je “Plakken”. Ook een optie is om “Ctrl + V” in te drukken, dit is de sneltoets om te plakken op je computer.Veel huidige computers zullen dit direct ergens opslaan op je computer (afbeeldingen/OneDrive etc.)
Stap 4:
Het is belangrijk dat je niets aanpast in je screenshot. Wij hebben de screenshot van het hele scherm met datum en tijd in beeld nodig, dus niet een klein deel van het scherm. Ga dus niet knippen en plakken in je screenshot!!. Wanneer dit het geval is kun je het plaatje opslaan op je computer. (In Paint op Bestand klikken en dan in het menu kiezen voor Opslaan als… kiezen)Stap 5:
Nu je de screenshot hebt opgeslagen moet je de screenshot nog uploaden om hem te kunnen delen. Dit kan je doen via OSM zelf of via een externe uploadsite zoals Lightshot of Imgur.Optie 1: Lightshot (http://prnt.sc/)
Klik op de blauwe "Door afbeeldingen bladeren" knop. Selecteer het bestandje wat geüpload moet worden. Na dat het bestandje is geüpload kan je de link die er verschijnt kopiëren en plakken in je bericht.Optie 2: imgur (http://imgur.com/)
Klik op de blauwe knop waar “upload images” op staat en kies in het menu dat opent voor “Upload images”. Kies daarna voor “browse your computer”. Als je je plaatje dan geselecteerd hebt kies je voor “Start Uploading”, daarna klik je op Save en je upload is gereed! Kies de link die bij het kopje “Direct Link” staat. Deze link voeg je toe aan je post. (Let wel op, als je een img link plaatst moet deze op een .jpg, .gif, .jpeg etc. extensie eindigen op OSM. Omdat imgur automatisch “?1” toevoegt aan zijn links zul je deze dus eerst moeten weghalen voordat je deze post.*Als je deze stappen volgt zal GB handmatig de bosscoins van jullie bijwerken.
-
Dus @The_Zylox_NL gewoon screenshots van je hele scherm en als ik jou was ook een screenshot van je seizoensresultaat erbij om te bewijzen dat je ongeslagen/3k+ hebt gehaald. Succes
-
-
-
-
-
Zoals je kan zien is de droomseizoen variant geupgrade naar de volgende stap, maar geen credits.
Bekermeester staat nog steeds op 0.
en superman is ook nog locked, ik kan alleen niet aantonen dat ik er ook 0 heb verloren want die competitie is al dicht..
Is dit nu voldoende? Moet ik nu nog iets doen?
-
@the_zylox_nl Voldoende, kwestie van geduld nu.
-
Ik heb hetzelfde probleem, mijn achievement "Clubicoon" toont me dat ik het juiste aantal seizoenen met eenzelfde ploeg heb gespeeld, maar het staat niet als "Geünlocked"!
-
Om de Superman achievement te krijgen moet je het gehele seizoen ongeslagen zijn in de competitie en de beker hebben gewonnen. Omdat de Superman achievement bij jou nog op 0/1 staat, hebben we bewijs nodig dat je in aanmerking komt om die achievement te krijgen. Om dit te kunnen aantonen hebben we een screenshot nodig van de eindstand in de competitie waaruit duidelijk is dat je geen enkele wedstrijd verloren hebt, een screenshot van de bekerpagina waaruit blijkt dat je de beker hebt gewonnen en een screenshot van de achievementspagina waaruit het blijkt dat je de Superman achievement niet hebt ontvangen.
Als er ook maar een van die screenshots ontbreekt, kunnen we niets voor je doen. Anders kan iedereen, die de competitie en beker hebben gewonnen, lukraak zeggen dat ze de Superman achievement moeten krijgen, terwijl ze in de competitie niet ongeslagen zijn en daar dan dus nog helemaal geen recht op hebben.
Om Droomseizoen te bemachtigen zal je 10.000 managerpunten in een seizoen moeten behalen. Jou hoogst genoteerde aantal managerpunten in een seizoen is 5.575 managerpunten en dat staat vermeld bij de Droomseizoen achievement. Geen problemen daar dus. De Topseizoen achievement (behaal 3.000 managerpunten in een seizoen) en het probleem met Bekermeester zal ik doorgeven.
-
Thanks voor de melding. Ik zal het doorgeven.
-
Is het nog mogelijk om van een afgesloten competitie het aantal gewonnen gelijk en verloren wedstrijden op te halen? Ik kan dit nergens vinden.
-
@fc-eddie_nl ik heb zonet mijn achievement geünlockt, bedankt!