Speler opeens weg
-
1 van spelers is opeens weg. Heeft iemand dit al eens voorgehad??
-
Er schijnen inderdaad wat problemen te zijn, waardoor een speler ineens verdwijnt. Graag het bug template zo volledig mogelijk invullen en informatie over welke speler je kwijt bent. Het bug template vindt je in het sticky topic Voordat je een bug meldt.
-
@fc-eddie_nl
Ik weet helaas niet meer hoe de speler heet, Volgens mij was het een "sovjet" naam hij was in ieder geval 17 jaar.
Managernaam: kokkieenpeppie
Clubslot: Slot 2
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 21 maart 16:10 kwam ik er achter
Team: Marseille
Competitienummer:* 4278628!
Server: Thierry
Screenshot(s):  
Welk apparaat: PC en Iphone
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Ik kwam erachter dan een speler ineens weg was uit trainingen. Toen ging ik kijken bij transfers, maar daar staat hij ook niet meer. Ik had hem een dag ervoor gehaald
Overige opmerkingen:Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel: APPLE Iphone 6s
OS (besturingssysteem) Versie: 11.2
OSM App Versie: 4.3.1 -
Dank je. Ik heb dit doorgegeven aan Gamebasics.
-
@fc-eddie_nl Hoe lang zal dit ongeveer duren, totdat ik mijn middenveld weer kan trainen?
-
Kan je helemaal geen middenvelder trainen? Zou je een screenshot willen posten van de foutmelding die je krijgt te zien?
In je vorige topic was het uploaden van je screenshot mislukt. Je kan je screenshot eventueel ook uploaden via een externe uploadsite, zoals Lightshot of Imgur.
Verder werkt Gamebasics zo snel als mogelijk om je speler terug in het team te krijgen of eventueel het betaalde clubkasgeld terug te storten. Helaas ben je niet de enige die dit probleem heeft, dus je zal nog even geduld moeten hebben.
-
@fc-eddie_nl Nee ik kan helemaal geen middenvelders meer trainen.
Hij geeft aan dat er een speler aan het trainen is, maar die speler is dus opeens weg. Dat is juist het probleem https://imgur.com/wJogXRg en https://imgur.com/EzHdPto -
Dank je. Ik heb nu ook dit probleem bij Gamebasics gemeld. Helaas kunnen we niets anders doen dan wachten totdat Gamebasics deze problemen voor je kan fixen.
-
Je zou nu weer een middenvelder moeten kunnen trainen. Tevens is het geld teruggestort van de transfer die je had gemaakt aan die middenvelder die je kwijt was. Daarmee kan je hopelijk weer een nieuwe middenvelder van kopen.