Reizen
-
niet aan gedacht, laatste dag was chaos. Was al blij dat m'n koffer dicht ging
-
@DominicM_NL
Alleen je koffer of ook je broek -
zeker waar, schade was 7,5 kilo
-
@DominicM_NL
Nja, dat was bij mij ook zo na afgelopen feestdagen -
Wow jezus wat een dikke vreetzakken zijn jullie.
-
Ik heb in december (bewust) extreem veel gevreten (voor mijn doen). Ik ben misschien 1 of 2 kilo aangekomen.
-
@DominicM_NL said in Reizen:
Maar jij bent ook een ecto. Zie het als je bulkperiode. Gwn goeie krachttraining doen. Eerlijk man, als ik jou reisgids was he. Tel der maar rustig 5 kg bij op
-
Een van de best lopende topics dit trouwens. Ik moet vaker topics openen. Damn 200 post bijna in nog geen jaar tijd.
-
@bringdaruckus_NL Als jij leuke ideetjes voor topics hebt moet je ze vooral neerzetten!
-
Als we er nou ook nog wat vrouwen mee trekken..(Geen vegans overigens).
Elke Vegan krijgt een levenslange FB
-
@L-R-van-kessel_NL eens, vooral dat rebellion extinction volk
-
Ik ben vegan
-
Is die post een vervolg op je linkse gestigmatiseerde OSM-character of is dat echt
-
@bringdaruckus_NL said in Reizen:
@DominicM_NL said in Reizen:
Maar jij bent ook een ecto. Zie het als je bulkperiode. Gwn goeie krachttraining doen. Eerlijk man, als ik jou reisgids was he. Tel der maar rustig 5 kg bij op
Dominic is niet ecto
-
@Suiz-Luárez_NL
Ik ben geen vegan, maar sympathiseer wel met ze -
nou dat is ook wat waard
-
@timeenennaam_NL said in Reizen:
@Suiz-Luárez_NL
Ik ben geen vegan, maar sympathiseer wel met ze@L-R-van-kessel_NL ik vind dit eigenlijk wel ban waardig hoor.
-
Gelijk uitgedeeld.
Het viel mij in Budapest op dat er vrij veel vega zaken zitten..verschrikkelijk zeg.
Gelukkig is het meest gegeten stukje vleesch daar varken..en heb er toch goed van genoten
-
@L-R-van-kessel_NL topmoderator ben je! Als ik aan Hongarije denk, denk ik ook niet gelijk aan lekker eten. Ik vind varken vooral lekker als in bacon ofzo op een burger of met een eitje. Spareribs ook altijd goed. Wat ik eigenlijk nog wel graag zou willen proberen is een varken op spit, in Italie ofzo. Ziet er wel enorm lekker uit
-
Snap de antipathie jegens mensen die geen vlees eten niet zo goed, maar het zal wel weer geassocieerd worden met links ofzo...