Voetbal: De Nederlandse competities
-
Nou, kijken of we die schaal op kunnen halen. Zou me ook niks verbazen als Feyenoord nog een rol van betekenis gaat spelen in de titelstrijd.
-
@goldeagle31_NL said in Eredivisie 2016/2017:
tjong tjong
-
@SIRclitjeslikker_NL Called it
-
Ajax had het beste elftal maar door ontzettend trieste prestaties in het begin de titel weggegeven. Feyenoord gefeliciteerd
-
Jopie, Joey, Domi, en Leroy zijn nog wel sympathiek, dus gefeliciteerd. Meer dan vier feyenoorders komen er hier tegenwoordig ook niet meer volgens mij, excuus als ik iemand vergeten ben.
-
Aan het begin van het seizoen? Die twee slechte wedstrijden in augustus hebben er wel voor gezorgd dat Ajax Ziyech haalde. Als Ajax gewoon had gewonnen tegen Roda en Willem II had Ziyech nu (vermoedelijk) niet bij Ajax gespeeld.
Nee, Ajax heeft de titel in maart verspeeld door gelijk te spelen tegen Groningen en Excelsior. Had een van die twee gelijke spelen een overwinning opgeleverd waren ze nu kampioen geweest.
-
@FC-Eddie_NL Ja of Zoet heeft de titel voor Ajax verspeeld. Als ie die bal gewoon ff in het veld had gehouden was Ajax ook kampioen. Zo kan je 15 wedstrijden aanwijzen waar het aan ligt. Maar Overmars had Ziyech inderdaad al in mei moeten vastleggen zoals ik hem ook dringend heb geadviseerd, maar hij luistert nooit naar me helaas
-
Of die buitenspelgoal van Kuyt in Kerkrade, of die overtreding van Groningen op Onana waar de 1-1 uit valt. Of die slingerworp waarmee Sanchez werd neergehaald in dezelfde wedstrijd waarvoor geen pingel werd gegeven
-
Ja of als je Riechedly er gewoon bijhoudt, Tete gewoon opstelt, Traore geen rechtsbuiten zet of Sinkgraven geen back zet. Zo kunnen we de hele dag wel bezig blijven.
Het is dat er een stijgende lijn is en dat we het zo bizar goed doen in de EL, daardoor zal niemand aan de stoelpoten van Bosz zagen, ik ook maar niet.
-
@SIRclitjeslikker_NL Idd hij maakt bizarre keuzes waar niemand het mee eens is, maar omdat het goed gaat slikken we het maar.
-
Hahaha, die Bilal zette blijkbaar ook serieus ''helemaal niets in Amsterdam'' in XD XD
-
@SIRclitjeslikker_NL Zitten cringen. Uitgerekend Bilal 'kakkerlakken' Basacikoglu natuurlijk. Rest van de spelers doet ook mee, toont toch een minderwaardigheidscomplex. Zie je Ajax andersom zo'n lied zingen na een titel? Tuurlijk niet. Afgezien daarvan speelt Ajax gewoon nog een finale waar Feyenoord alleen maar van kan dromen, dus dat 'helemaal niets' is ook nog misplaatst. Eigenlijk moet je voetballers alleen op het veld zien en gewoon geen interviews/beelden buiten wedstrijden bekijken, want dan word je er constant aan herinnerd dat je met veel spelers buiten het voetbal niks te maken wilt hebben
-
@DominicM_NL Ja, ik snap dat het voor PSV vorig seizoen wel leuk was om te plagen toen we het op de laatste dag verklootten, maar een puntje meer in de competitie opwegen tegen vijf rondes verder in een ander toernooi is wel behoorlijk selectief
Dat laatste vermijd ik overigens ook maar zoveel mogelijk.
-
@Kagchelland_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Heujjj kampioen
-
@SIRclitjeslikker_NL
Amsterdam is dan ook de enige stad die er toe doet in Nederland -
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@SIRclitjeslikker_NL
Amsterdam is dan ook de enige stad die er toe doet in NederlandZeker!
-
'Zoals jullie gewend zijn hebben we het kampioenschap op een Feyenoord manier binnen gesleept'
aldus gio. Gewend zijn, lol.
-
Gefeliciteerd Feyenoord fans, PSV fan hier. Geniet er van zolang t duurt. Dit Ajax kan alleen maar beter en beter worden. Feyenoord dik verdiend kampioen, 34 speeldagen bovenaan gestaan. Chapeau
-
Danku danku, aardig weekendje zo. Vrijdag getrouwd en gister kampioen.
Heb ze wel eens minder meegemaakt
-
Nja, PEC 2x van GAE gewonnen en niet gedegradeerd. Opzich prima, maar maak me wel zorgen over volgend seizoen